Helg!

Anjalef

Gift med forumet
God morgen.

Sovet fra 23.00 te 06.30*nøgd*

Var sent hjemme i går kveld, var hos mamma etter Sverige turen, og fikk ikke lov å komme meg hjem før sent på kvelden. Kom hjem litt over 22 i går. Marcus er på avlastninga å kommer hjem i kveld, sambo skal på Folkehjelpa i Oslo og holde på der i dag, jeg skal på jobb i 5 timer og gjøre jobben min. Da jeg er ferdig skal jeg hjem å ta helgevaska, det ser ikke ut her.

Jeg skal også hive noen leker som ikke ser ut.

Ha en fin dag.

Her er det en helt vanlig dag - ungene skal i barnehagen, G skal på jobb, og jeg skal gå hjemme og være arbeidsledig.

Skal se om jeg ikke får vasket over gulvene her og vasket kjøkkenet, og så få skrevet en åpen søknad som jeg kan gå rundt og levere på aktuelle steder...

Her var det tidelig morgen igjen ca kl 0615[&:] Alt for tidelig for mammaen[:-] Hun gjør tegn for "leke", før hun nesten har fått opp øynene. Synes jo hun kan ligge og våkne litt først, men neida har ikke tid til det[8D]
Nå er det tilbake til Kaptein Sabeltann på dvd som er popp for tiden igjen[;)]

Idag skal jeg betale MANGE regninger[&:] + rydde og vaske gulvet her. Kjente det var klissete på kjøkkenet og på stua. Æsj, hater når jeg kjenner at det er klissete[&o]

Som vanlig blir jeg vekket rundt klokka 6 - og da ikke av noen barn men av mannens ringeklokke (fin ringetone - men litt irriterende...). Da jeg endelig hadde duppa av ropte det fra det andre soverommet - klokka var halv 7. Vi lå å døste litt i senga før vi sto opp og ordnet til frokost.

Bilen er heldigvis i orden nå - men siden det var så fint vær ute gikk vi til bhg og skole. Skulle bare mangle - vi har vært altfor sløve til bare å velge bilen. Jeg trenger ikke regne så mye ekstra tid heller om morgenen. I dag var det lekedag i bhg så snuppa tok med seg "takså" (taske/veske) og oppi la hun ei lita dukke med klær - og mobilen måtte også være med (det er en lekemobil ja[8D][:D]). Merker at hun kommer inn i rutinene nå og det er mye lettere å levere - deilig både for henne og for mor.

Skal på jobb om noen timer - og så skal jeg bare nyte fredagsfølelsen!!![:D]

God dag![:)]

Bertine og jeg gikk til bhg, møtte Malin og jeg gikk hjem igjen.. det er sååå deilig å slippe å bruke bilen![:D]

Jeg skal støvsuge, vaske gulv og bad, og litt annet husarbeid før helgen.. men først må jeg sove, er såå trøtt og sliten for tida.. All energien min har visst tatt slutt![8D] 

I ettermiddag blir det StramOpp![:D]

ja, nå er det endelig helg, og jeg er filmfestivalenke i helga.
Mannen er i haugesund. Tror mamma kommer i morgen da... så det hjelper litt på, også skal vi i bursdag på søndag! Hurra[:D]

i dag skal vi ikke stort. jentene er i bhg, Malin våkner 04.16 for tida for hun gleder seg sånn til å leke med bertine i bhg, så det er jo herlig for oss som foreldre..[8D] men det roer seg vel litt etterhvert håper jeg, når situasjonen ikke er så ny lengre.. nå er jo alt helt nytt for alle her..[:)] Så da jeg leverte henne var det helt topp.. for den voksne som hun forholder seg til var der, også så vi bertine komme, så da kunne jeg gå uten å få vondt i hjertet.. men julie var det verre med.. hun tviholdt i meg.. men.. hun må jo løsrive seg på et vis.. så jeg gikk.. etterhvrt... håper det der blir bedre etterhvert altså.. men det gjør vel det?? Med malin var det liksom ikke noe problem.. men hun var mye mer vant til å være vekke også.. Julie og jeg har hatt det så utr9olig godt hjemme dette halvannet året her.. så det river litt.. men det er godt å kjenne på den følelsen også for første gang i livet nesten[:)][:)]

jeg må vel vaske litt her tror jeg, slik at det er deilig å ta helg når jentene kommer hjem i dag.. også må jeg sove litt.. er sååå usannsynlig dårlig.. svimmel, kvalm og trøtt... [:(][:(][:(][:(] så jeg måtte ta en test i dag morges.. som heldigvis var negativ.. men skal til legen til uka.. [:)] så håper jeg at jeg får svar på noe da, og eventuelt blir sendt videre på nye prøver..[:)]

ha en god dag folkens![:D]

Her var det morgen 6.15, og det er litt for tidlig, heldigvis kom de begge inn i senga mi og lå der en stund å krangla og kosa seg[:)]
Det er fortsatt sol her, og humøret og energien er bedre enn på mange mnd. Oppdaget i går at snuppas badedrakt er ALT for liten, vi har jo ikke hatt bruk for den i sommer pga det dårlige været, men nå som sydenturen nærmer seg hadde det vært greit å ha kontroll på den delen. Så da skal jeg ut å finne badedrakt i dag, så skal jeg hente snuppa i bhg kl 12 for det er familiedag på jobben til mannen. De skal grille, ha hoppeslott, oppvisning av et eller annet pluss at ungene kan få se på flyene og bilene osv. (jobber i forsvaret) Det er akkurat i sovingen til lillemor så hun blir igjen i bhg, så henter vi henne når hun har våknet og drar hjem.

Ellers har vi ingen store planer for helga, vi skal være hjemme og gjøre ferdig litt mer planlegging i forholdt til ferie og bursdagsfeiringer og hvis været holder seg skal vi kose oss ute[:D]

Da var barna hos meg igjen, hentet de i går ettermiddag [:)] LITT uvant å bli vekket kl 6 igjen, men fikk heldigvis sovet litt til [:)] I dag kommer min far å henter William for å ta han med på camping, eller "pækkping" som William sier.. Og W gleder seg sååå mye til å være der i helgen, da Leah var med en helg alene tidligere i sommer [:)]

Kjæresten sine barn skal også være her i helgen, så i morgen skal vi på teater forestilling - Skjønnheten og Udyret, og det blir nok koselig tenker jeg, greit når det skjer litt, så det går ann å finne på noe [:)]

I dag var det opp kl 5.40 og ordne seg før sambo dro på jobb.. [8|][8D] Levere barna i barnehagen og så jobb.. I dag var det forhandlingsmøte på jobb og jeg skulle forhandle om ferie den uka vi har bestilt tur til Kypros.. Og det gikk jo kjempefint! Så NÅ er det bare å begynne å glede seg.. [:D] OG jeg har fått fri fredagen den 22.oktober, så da kommer jeg til Oooosloooo.. [:D] Mye å glede seg til merker jeg.. [:D][:D]

Back
Topp