Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Endelig helg? Uff, ikke akkurat her i gården. Må lese som en gal til eksamen. Den begynner å nærme seg for alvor. Svigermor kommer inn snart for å passe min dyrebare prinsesse, så da er det rett i dusjen og komme seg opp på skolen.
Noen andre som skal noe artig i helgen?
Helgen kommer vel til å tilbringes i kjeller og på loft. Må finne frem babyklær og utstyr. Gleder meg til å gå gjennom alt, men gruer meg til selve jobben. Det blir slitsomt. Minnene fra da Nicholas var baby kommer til å strømme på tenker jeg.
Jeg skal jobbe i helga- seint i morra og tidlig på søndag så jeg skal overnatte på jobben også!! Men i dag har jeg fri og skal snart dra en liten tur til byen før jeg skal besøke mine deilige tvillingnevøer [:D]
God helg alle sammen- og lykke til med lesinga kr.sand!![:D][:D]
Uff så kjedelig og måtte lese i helgen da..
Jeg får besøk av tante onkel og to kusiner. Hun minste kusinen min på 4 har downs syndrom og er såå herlig. Hun kan virkelig lage liv så det blir moro! [:D]
Ellers skal jeg lære opp en vennine i barnepass[:D] Hun er såå grei som skal være barnevakt på nyttårsaften!
God helg til alle da![:)]
Vi skal bare kose oss hjemme med hverandre [:)] Blitt hektet på sudoku begge to, så vi kommer vel til å sitte i hver vår godstol med oppgaver tenker jeg [:D]
Skal uansett bli godt å bare slappe av da..
Men først må jeg noen timer på jobb.. Blæh!
har ingen planer.. men godt at det er helg! sambo kommer heim igjen i dag.. han er uke pendler.. so me skal nok berre slappa av og kosa oss!!
Men god helg til alle!!
jeg får besøk av en kamerat av meg så det blir vell liv med han, men jeg føler meg så utslitt. trøtt. håper ikke jeg er alt for dårlig selskap.(sønnen min holder på med den 10 tannen og jeg er gravid igjen)men samboeren min og han kan vell finne på noe.[;)]
På lørdag får jeg besøk av den eldste niesen min på 6 år. Blir en liten jentedag [:D] Og på kvelden blir det fest hos en kamerat av sambo. Innimellom der, og på søndag blir det eksamenslesing. Skal bli så godt å bli ferdig!!!
Fra nå av har sambo fått alkoholforbud så vi blir vel bare hjemme og koser oss. [:)]
Kanskje på besøk til en kommende gudfar. Sambo har valgt en kompis til fadder og jeg vil bli bedre kjent med han.
Når/hvis jeg kommer meg bort fra skjermen må jeg vel starte på helgevasken! [:'(]
Vi skal i middag til noen venner på lørdag. Så må vi vel begynne å pakke, vi flytter inn i nytt hus neste uke... blir spennende å se om det setter igang noe for da er jeg i u 37[:D]
Vi har også blitt hekta på suduko, det er så digg å ha noe å gjøre og få tiden til å gå!