Helg igjen!

M

Moderator Irene

Guest
Syns denne uken har gått kjempe fort! :)

Har dere noen gøye planer for helgen? :)
 
I morgen blir det loppis og v75 løp. Så en rolig kveld med familien søndag en rolig dag. Skal antagelig hente to moskusender
 
Helg er litt stress her for tiden. Vanskelig å få baby til å sovne med ei på 4 og en på 3 som leker høylytt rundt overalt Og helst vil dulle med baby også. Så vi får prøve oss på et par gåturer med vogna :)
 
I morgen blir det loppis og v75 løp. Så en rolig kveld med familien søndag en rolig dag. Skal antagelig hente to moskusender
Jeg digger loppis! Vi var forrige helg, og så blir det to store loppiser om noen uker [emoji4]

Vi skal på forestilling denne helga. Jeg skal alene ta med alle barna, dvs tre barn i alderen 0-3 år, på Bukkene Bruse i badeland. Det blir veldig spennende å se hvor stress det blir

Ellers skal vi feire bursdagen til mannen på søndag. Men jeg kjenner at jeg ikke gidder å bake noe, så det blir kjøpekake og is [emoji85]
 
Jeg digger loppis! Vi var forrige helg, og så blir det to store loppiser om noen uker [emoji4]

Vi skal på forestilling denne helga. Jeg skal alene ta med alle barna, dvs tre barn i alderen 0-3 år, på Bukkene Bruse i badeland. Det blir veldig spennende å se hvor stress det blir

Ellers skal vi feire bursdagen til mannen på søndag. Men jeg kjenner at jeg ikke gidder å bake noe, så det blir kjøpekake og is [emoji85]
Her er det loppis vær helg fremover. Har allerede vært på loppis de to siste helgene:p

Kake er viktig:p
 
Her er det loppis vær helg fremover. Har allerede vært på loppis de to siste helgene:p

Kake er viktig:p
Det pleier å være loppis hver helg i en periode om våren og høsten her også, men i høst har mange lagt loppis til samme helg, og det er dumt! Gidder ikke springe fra den ene plassen til den andre med tre små barn på slep. Så derfor velger jeg kun de største (det er det alltid mange barn og lekeplasser). Og det er også viktig med kake på loppis [emoji106] Forrige helg solgte de til og med sukkerspinn, blått sådan. Så jeg kom hjem med 2 av 3 barn som var blå fra topp til tå Sikkert kjempesunt!
 
Det pleier å være loppis hver helg i en periode om våren og høsten her også, men i høst har mange lagt loppis til samme helg, og det er dumt! Gidder ikke springe fra den ene plassen til den andre med tre små barn på slep. Så derfor velger jeg kun de største (det er det alltid mange barn og lekeplasser). Og det er også viktig med kake på loppis [emoji106] Forrige helg solgte de til og med sukkerspinn, blått sådan. Så jeg kom hjem med 2 av 3 barn som var blå fra topp til tå Sikkert kjempesunt!
Her også men de legger de største på samme helg ..irriterende men vist en tradisjon her. Lol

Ser den:p nå drar jeg ikke med 2 åringen min men den minste som sover på brystet:)
 
I morgen blir det loppis og v75 løp. Så en rolig kveld med familien søndag en rolig dag. Skal antagelig hente to moskusender
Gøy med loppis! Skulle ønske det var noe her. Spennende å se hva en finner.
 
God helg til alle!
Her skal jeg sove og slappe av, som hver dag ellers [emoji28]
 
I helga skal vi være mest mulig ute og nyte det gode været! Vesla knekte sykkelkoden i går, så hun skal få sykle masse i helga [emoji4]
 
Nyte finværet, kanskje et kafébesøk med samboers tante og onkel som er i byen :happy:
 
Henger litt etter på forumet her ser jeg, nå er det jo mandag igjeb allerede :hilarious:
Helga ble forsåvidt tilbrakt innendørs, da vi bor midt oppi flommen som har vært på Sørlandet nå. Vi bor heldigvis på toppen av en bakke, men bare noen hundre meter ned i veien har veien vært fullstendig oversvømt og stengt, og hus er så å si helt under vann.

Helgene generelt er kjipe for meg da sambo nesten bare jobber helger og i tillegg kveld fra 14-02. Så er så å si alenemamma i helgene :hilarious:Går mye på besøk og prøver å finne på noe hele tiden da :happy:
 
Back
Topp