Helg igjen!!=)

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Ukene løper avgårde, vips så er det helg igjen og pappan er hjemme med oss hele dagen<3<3
Her blir det nok en rolig helg, iallefall i forhold til sist hvor vi var på hytten:P Da var det masse familie, masse turer og shopping:P;)

I dag blir det film, litt senere middag og kos foran tv`en:D Må også få til en liten trilletur;)
I morra er det trilletur med ei venninne og middag. Selvsagt masse snop:D:rolleyes:
Søndag er det ut på laaaaang søndagstur;)

Hva slags planer har dere i helgen da?
Noen som har dåp denne helgen også kanskje?
:):):)

Her er det dåp på søndag:) Skal ha selskapet hjemme,så morgendagen går til ordninger her hjemme. Riktig god helg!!!! :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Pappan er på jakt, så her blir det alenehelg med småguttene for første gang! :confused: Storebror har rakett i rumpa og sterke meninger for tiden, så det skal bli en interessant helg :P :rolleyes:

Pappan er på jakt, så her blir det alenehelg med småguttene for første gang! :confused: Storebror har rakett i rumpa og sterke meninger for tiden, så det skal bli en interessant helg :p :rolleyes:

Da må du ha lykke til:P;)

Koselige helgeplaner dere har. Godt å ha en rolig helg innimellom også ;)

Her blir det full fart. Rydding og vasking i kveld og kanskje formiddagen i morgen. Etter storesøster har hatt luren sin i morgen skal vi bort til et vennepar som har en jevgammel jente, så får de leke og styre på litt sammen :)
Søndag bli det besøk i to puljer. Playdate med nabogutten på formiddagen, og så har jeg invitert et par venninner til sen lunsj. Gleder meg til en travel, men uhøytidelig helg :D

Koselige helgeplaner dere har. Godt å ha en rolig helg innimellom også ;)

Her blir det full fart. Rydding og vasking i kveld og kanskje formiddagen i morgen. Etter storesøster har hatt luren sin i morgen skal vi bort til et vennepar som har en jevgammel jente, så får de leke og styre på litt sammen :)
Søndag bli det besøk i to puljer. Playdate med nabogutten på formiddagen, og så har jeg invitert et par venninner til sen lunsj. Gleder meg til en travel, men uhøytidelig helg :D

Åh, så masse kjekt:D Kose dere!!:D

Idag venter på gutten våres som kommer fra jobb i 2 tiden ♡ laget røre til amerikanske pannekaker og tatt ut bacon. Lunsjen våres idag :D i morgen tenkte vi å ta en liten tur til mine besteforeldre. De har ikke sett Natalia på 2 uker da :O på tide :) søndag skal vi til svigermor :) føler ikke for å ta lenger trilletur enn 10 min nå i helgen :) sur vind :/ neste uke blir inne uke om det forsetter sånn :O brrr :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Her blir det dåp på søndag. Helgen går derfor til å forberede og lage til selskap :) skal ha det hjemme. Blir kos. Sur vind gjør at det ikke blir noe trilletur på oss idag. Men vi koser oss inne :)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Må bare fortelle om en flott start på helgen: inatt sovnet Mie rundt 0230 og våknet igjen rundt 0430 og var da våken til rundt 08 :o *gjeeeesp*. Skjønner ikke den døgnrytmen hennes, den er helt feil og slitsom :/

Idag har vi vært i byen og byttet noen dåpsgaver og så var vi hos bestevenninna mi/fadderen til Mie og spiste :D Nå skal jeg snart på kino med mamma og se boktyven :) Imorgen jobber papsen så har ingen planer bortsett fra å lage noe godt til middag til han kommer hjem :) På søndag har vi heller ingen planer! Pappaen min kommer hjem fra London med noen gaver :D woho!

God helg alle sammen :D

I dag har vi bare vært hjemme og slappet av :) Alle guttene var i seng rundt 1900, så har jeg og sambo kost oss med tacosalat og norske talenter :) Nå sitter vi og koser oss med smoothie og gulrot.. På slankern ja :p I morra skal jeg ta med meg de to store guttene på aketur sammen med en venninne og hennes to gutter :) Søndag har vi ingen planer foreløpig :)

Gjesp! Ingen planer for helga jeg. Digg. Kanskje jeg skulle tatt meg en tur på kino, helt for meg selv. Med popcorn og cola ;)

God helg jenter:D

Her reiser vi på hytten i helgen,gleder meg!:)

God helg :D skal hente denne dressen jeg har bestilte igår :D og kjøpe slips & resten av pynten til dåpen :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1390570787386.jpg
    1390570787386.jpg
    142,4 KB · Visninger: 21
Her har vi feiret mannens bursdag og hadde første barnefri natt siden Agnes ble født.

Back
Topp