Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: KathMor
Gruer meg litt... i dag var emma en en PØBEL og grisesur i dag morges, så vist jeg får det sånn i helga så finner du meg på psykriatriske på Ullevål søndags kveld [8D]
Ellers ingen planer gitt....... kjedelig [8|]
ORIGINAL: *RubensMamma*
idag er det nattope til 24, nisse og julelotteri osv... skjer litt.. så reiser vel i sentrum i ettermiddag...
før det, tja.... ansiktbehandlig og nakkemasasje med sminking etterpå kl 1230, inkl barnevakt til minsten! (gavekort er kjekt å ha[:D] da er det jo gratis og[:D][:D])
hente sambo på flyplassen....
imorgen vet jeg ikke, håper ikke sambo skal bruke helgen på å bygge garasje.. han reiser jo mandag igjen å jeg vil se han litt! PLUSS at nå blør jeg ikke lenger fra denne spiraldritten....... hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..........................[8D][8D][8D]
ORIGINAL: TauZa
Nå har vi vært på luciafrokost i barnehagen[:)] koselig!
I morgen er K 30år! vi må nok handle inn en del i dag siden vi har invitert til lunsj med aniskringler og rundstykker. Søstern min skal bake en marrengskake.
Søndag kommer sviger(de bor tre timer unna) og skal på juleshopping og overnatter til mandag. Satser på pepperkake eller julemann baking søndag med Ådne.
ORIGINAL: Bebibooms
skal på shopping med venninna mi i dag... og lunsj ute... deilig slappe av dag....
imorgen skal vi steike opp pepperkakehus former, søndag skal vi i barsel gruppe treff og pynte husene...[:D] så, bonn gass denne helgen..[:D]
ORIGINAL: MammaMø og Kråka
Levere eksamen i dag kl13, og så er det på'an med lesing til neste eksamen som er på tirsdag [:'(]
...lurer på å bli med mann og barn til pepperkakebyen en tur i ettermiddag/kveld, for å få koblet ut eksamensfokuset en smuule... [;)]
Ellers får vi besøk i lese-helga mi, av min bestemor... Så mannen må nok underholde henne alene innimellom, så det blir tilstrekkelig lesetid på meg.. [:)]