Helg igjen!

Gullklomp

Forelsket i forumet
Og hva skal dere finne på da?

Jeg skal kose meg skikkelig med venninnene mine, skal ta den skikkelig ut i morgen og det fortjener jeg [:D][:)]
Idag blir det litt juleshopping mens M er i barnehagen!

Ha en super dag alle sammen [:)][:)]

Gruer meg litt... i dag var emma en en PØBEL og grisesur i dag morges, så vist jeg får det sånn i helga så finner du meg på psykriatriske på Ullevål søndags kveld [8D]

Ellers ingen planer gitt....... kjedelig [8|]

Nå har vi vært på luciafrokost i barnehagen[:)] koselig!

I morgen er K 30år! vi må nok handle inn en del i dag siden vi har invitert til lunsj med aniskringler og rundstykker. Søstern min skal bake en marrengskake.

Søndag kommer sviger(de bor tre timer unna) og skal på juleshopping og overnatter til mandag. Satser på pepperkake eller julemann baking søndag med Ådne.

skal på shopping med venninna mi i dag... og lunsj ute... deilig slappe av dag....
imorgen skal vi steike opp pepperkakehus former, søndag skal vi i barsel gruppe treff og pynte husene...[:D] så, bonn gass denne helgen..[:D]

Levere eksamen i dag kl13, og så er det på'an med lesing til neste eksamen som er på tirsdag [:'(]
...lurer på å bli med mann og barn til pepperkakebyen en tur i ettermiddag/kveld, for å få koblet ut eksamensfokuset en smuule... [;)]

Ellers får vi besøk i lese-helga mi, av min bestemor... Så mannen må nok underholde henne alene innimellom, så det blir tilstrekkelig lesetid på meg.. [:)]

ORIGINAL: KathMor

Gruer meg litt... i dag var emma en en PØBEL og grisesur i dag morges, så vist jeg får det sånn i helga så finner du meg på psykriatriske på Ullevål søndags kveld [8D]

Ellers ingen planer gitt....... kjedelig [8|]

Hehe huffda!! [:-] Får håpe hun bare stod opp med feil fot idag da.. Hun kommer seg nok når hun har fått rast fra seg i bhg noen timer [:)][:)]

M var også ganske morgen gretten idag, sovet litt for lite i natt.. Pleier som regel å komme seg utover dagen [8D][:D]

ORIGINAL: *RubensMamma*

idag er det nattope til 24, nisse og julelotteri osv... skjer litt.. så reiser vel i sentrum i ettermiddag...
før det, tja.... ansiktbehandlig og nakkemasasje med sminking etterpå kl 1230, inkl barnevakt til minsten! (gavekort er kjekt å ha[:D] da er det jo gratis og[:D][:D])

hente sambo på flyplassen....

imorgen vet jeg ikke, håper ikke sambo skal bruke helgen på å bygge garasje.. han reiser jo mandag igjen å jeg vil se han litt! PLUSS at nå blør jeg ikke lenger fra denne spiraldritten....... hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..........................[8D][8D][8D]

ååå, heldiggris!!! Hørtes deilig ut! [:)]

Blir godt å få han hjem noen dager da! Du får varte han litt opp, så kanskje han utsetter garasjebyggingen litt [8D][8D] Han er nok like glad som deg for at du ikke blør lenger [8D][8D][;)]

ORIGINAL: TauZa

Nå har vi vært på luciafrokost i barnehagen[:)] koselig!

I morgen er K 30år! vi må nok handle inn en del i dag siden vi har invitert til lunsj med aniskringler og rundstykker. Søstern min skal bake en marrengskake.

Søndag kommer sviger(de bor tre timer unna) og skal på juleshopping og overnatter til mandag. Satser på pepperkake eller julemann baking søndag med Ådne.

Åå, koselig! Skikkelig familie helg [:)][:)]
Mmm, marrengskake og aniskringler! Det er jo så godt [:D]

Du har iallefall fult opp hele helgen [8D]

ORIGINAL: Bebibooms

skal på shopping med venninna mi i dag... og lunsj ute... deilig slappe av dag....
imorgen skal vi steike opp pepperkakehus former, søndag skal vi i barsel gruppe treff og pynte husene...[:D] så, bonn gass denne helgen..[:D]

Kjempe kjekt da [:D][:D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Levere eksamen i dag kl13, og så er det på'an med lesing til neste eksamen som er på tirsdag [:'(]
...lurer på å bli med mann og barn til pepperkakebyen en tur i ettermiddag/kveld, for å få koblet ut eksamensfokuset en smuule... [;)]

Ellers får vi besøk i lese-helga mi, av min bestemor... Så mannen må nok underholde henne alene innimellom, så det blir tilstrekkelig lesetid på meg.. [:)]

åå, jeg er så glad jeg er ferdig!! Har du mange igjen? [8|]

Det må du gjøre!! Vi var det forrige uke, helt utrolig fin!! Like fin som alltid [:)][:)]

Ikke like lett å få gjort noe med bestemor på besøk nei [8D] Men hun vet vel om eksamen, så tar vel litt hensyn [:D]

Helgen er noe uklar her også... å få varmt vann og en løsning på varmepumpesaken er førsteprioritert[8D]. Etter det skal faren i huset holde på med kjelleropppussing som før og mor og datter vil fortsette å dekorere til jul, pakke inn gaver og kanskje bake?[:)]

Gidder ikke lese hva dere skal gjøre[8D]

Jeg har nemlig arbeidshelg!

15-23 i dag
07.30-15.30 i morgen
15.23 på søndag
07.30-15.30 på mandag

[>:]

Men på mandag har jeg EN UKE FERIE! [:D][:D][:D]

Ligger strak ut med bihulebetennelse, så blir nok gjort svært lite i dag.. [:-][X(] 

Men nå pleier jo fredagskvelden stort sett være en
"bare-ligge-på-sofaen-og-se-tv-og-proppe-i-seg-mat-og-sjokolade"-kveld, så store forandringen blir det vel ikke.. [8D]

Herlig med helg!!! Jeg og mannen skal til Oslo i morgen, og overnatte på Oslo Plaza (sammen med alle kjendisene som ¨har vært på Nobelprisutdelingen/konserten, haha) Jeg drar inn til Oslo først og shopper litt julegaver. Mannen vil helst slippe shopping.... Så når han kommer inn skal vi kose oss med kafebesøk og bare se litt rundt i byen. På kvelden skal vi spise på Agra restaurant, og sikkert ta en drink etterpå. Også skal vi kose oss på hotellrommet [8D] Gleder meg skikkelig til denne helgen, vi trenger å slappe av litt og stresse ned begge to, har hatt mye på jobb i det siste...

Jentene skal kose seg hos svigers, de er veldig ivrige på å passe nå, for etter jul skal de være 3 mnd i syden... På søndag skal vi innom Sandvika Storsenter og kjøpe nytt bilsete til Nora. Hun har passert 18 kg og må ha nytt sete....

Jeg sier bare BARNEFRI helg!!!!!! Nesten ihvertfall[;)] Idag Håndball kamper på TV - pizza, snop, vin og snus, imorgen Julebord med jobben og søndag - pepperkaker baking hos noen venner, med barna[:)][:)]

her er det x-factor, snart taco-laging og litt godteri til slutt[:D]

Back
Topp