Helg: Hva gjør dere?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Her har jeg fri fra både mann og barn, så jeg sitter her og ser på tv og kjenner på at lillemann sparker og sparker. Stas, men blir litt øm av det over tid. Lille karatemannen :p
Planene for helgen er å se litt mer på tv, og få besøk av ei venninne og se litt på film og snope med ho :D

Dere da?

Her driver samboeren å river gips. Mens jeg sløver på sofaen :P haha... godt å være gravid ;-) venter på at julebrusen skal bli kald!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her driver samboeren å river gips. Mens jeg sløver på sofaen :p haha... godt å være gravid ;-) venter på at julebrusen skal bli kald!

Jeg sitter her med min egen julebrus jeg, men synes ikke den var så god. Skuffaaaa..... :p

Bra jeg har sjokolade til i kveld :p

Her har jeg akkuratt laget kake,nesquik,som vi skal ta med til oldeforeldrene til frøkna.Etterpå er det hjem å fortsette sløvingen på benken med Julebrus og julemann (dilla,iallefall denne uka;-) ) Så skal jeg legge på plass noe babytøy i kommoden å nyte kvelden med favorittene mine:-)

Kos dere damer:-)

Ligger som et slakt på sofaen til mamma og pappa. De driver å flytter fra et hus og inn i en leilighet. Og nå er de å henter kasser og møbler. Så da ligger jeg i leiligheten å venter.
Snart på får jeg og frøkna besøk av nevøen min. Så da skal vi kjøpe noe snop å kose oss mens de andre sliter og flytter. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ligger som et slakt på sofaen til mamma og pappa. De driver å flytter fra et hus og inn i en leilighet. Og nå er de å henter kasser og møbler. Så da ligger jeg i leiligheten å venter.
Snart på får jeg og frøkna besøk av nevøen min. Så da skal vi kjøpe noe snop å kose oss mens de andre sliter og flytter. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Høres deilig ut. Noen fordeler skal man ha når man er preggers synes jeg :p

Jeg sløver litt på sofaen. Har blitt vekket av hun i magen så mange ganger i natt, så jeg føler nesten at jeg aldri våkner... Hun når meg nesten til ribbeina med noen av sparkene nå, og der oppe gjør de rett og slett litt vondt. Men jeg er takknemlig for alle spark jeg får likevel :P

Jeg sløver litt på sofaen. Har blitt vekket av hun i magen så mange ganger i natt, så jeg føler nesten at jeg aldri våkner... Hun når meg nesten til ribbeina med noen av sparkene nå, og der oppe gjør de rett og slett litt vondt. Men jeg er takknemlig for alle spark jeg får likevel :p
Ja, når de først setter i gang og sparker opp mot ribbeina, så savner man neeeesten de små puffene fra da de var mindre :p

Har nettopp hvert på helgehandelen :-)
Litt problematisk å finne ut hva man skal ha til middag, når det man egentlig har mest lyst på; en saftig medium biff! Ikke er tillat.. så endte opp med å bruke drøye 35min inne på butikken med å traske frem og tilbake mellom hyllene :-p
Men valget falt på noe så enkelt som pizza :-p

Åååh, juulebrus ja, der sa dere noe! Gleder meg til storebror har sovna til dupp så jeg kan snike meg til den siste flaska som ligger i kjøleskapet ;-) nam nam og det er såklart Dahls Julebrus det er snakk om. The one and only ;-)

Men ja, planer for resten av helgen er å leke med storebror mens pappan graver seg ned til dreneringen på huset, og fikser takrenna :-) kjekk arbeidsfordeling det ;-)

♥Lars Gunnar 06.02.12♥ lillebrøster ventes 07.02.14 ♥

Har nettopp hvert på helgehandelen :)
Litt problematisk å finne ut hva man skal ha til middag, når det man egentlig har mest lyst på; en saftig medium biff! Ikke er tillat.. så endte opp med å bruke drøye 35min inne på butikken med å traske frem og tilbake mellom hyllene :p
Men valget falt på noe så enkelt som pizza :p

Åååh, juulebrus ja, der sa dere noe! Gleder meg til storebror har sovna til dupp så jeg kan snike meg til den siste flaska som ligger i kjøleskapet ;-) nam nam og det er såklart Dahls Julebrus det er snakk om. The one and only ;-)

Men ja, planer for resten av helgen er å leke med storebror mens pappan graver seg ned til dreneringen på huset, og fikser takrenna :) kjekk arbeidsfordeling det ;-)

Dahls er tingen altså?
Hmmm jeg får grafse med meg litt forskjellig neste gang jeg er i butikken. Der jeg var igår (bunnpris), var det bortimot ikkenoe utvalg.

hehe, pizza funker det da! Jeg skal kanskje ha grøt idag. Er så veldig på julebølgen, og er alene hjemme, så da kan jeg spise hvaaaaa jeg viiiil! :D

Dahls er tingen altså?
Hmmm jeg får grafse med meg litt forskjellig neste gang jeg er i butikken. Der jeg var igår (bunnpris), var det bortimot ikkenoe utvalg.

hehe, pizza funker det da! Jeg skal kanskje ha grøt idag. Er så veldig på julebølgen, og er alene hjemme, så da kan jeg spise hvaaaaa jeg viiiil! :D

Ja, siden jeg er trønder så er det kun Dahls som er godkjent som julebrus ;-)

Hehe, det er det som er så kjekt med å være hjemme alene, kan spise akkurat hva man vil! :-D

Er hjemme alene med poden. Han har fått seg Skylandersspillet på ps3 så vi koser oss og spiller. Litt deilig med ingen planer, selv om jeg kjenner jeg er rastløs. Vi er invitert til noen naboer på fårikål etterpå så jeg slipper å lage middag, og så skal vi ned på treningssenteret mitt å se noen konkurrere. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Heihei jenter!
Vært ute i gata med mini og kost oss med naboene! Nå har vi hatt litt lunsj og skal snart ordne oss for karius og bakrus teater! Blir koselig :-) sambo har nattevakt i kveld så jeg skal kose meg med BERENTSEN sin julebrus i kveld og nyte stillheten!

I morgen håper jeg på opphold så vi får gått en tur. Så skal vi på middag til mine foreldre :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg sitter her med min egen julebrus jeg, men synes ikke den var så god. Skuffaaaa..... :p

Bra jeg har sjokolade til i kveld :p
Hehe. Mente hamar sin :P den liker jeg. Eller den til 6.90 på kiwi ;-)

Nå som det er helg har jeg og samboeren min spraymalt sprinkelsenga til lillegutt i magen, vasket de to kattene våre og støvsugd :) men blir så sliten, at nå må det være lov med en pause med Tv og CapriSonne før jeg skal skifte på senga :) godt med helg

Gravid med min første, får en prins i februar ❤

Nå som det er helg har jeg og samboeren min spraymalt sprinkelsenga til lillegutt i magen, vasket de to kattene våre og støvsugd :) men blir så sliten, at nå må det være lov med en pause med Tv og CapriSonne før jeg skal skifte på senga :) godt med helg

Gravid med min første, får en prins i februar ❤
Hvordan ble det med kattevasking egentlig? :p
Vår sin haaater vann, så å vaske henne er litt som egentortur :p

Back
Topp