*HELG*HELG*HELG

*lille*my*

Glad i forumet
yoohoo! Snart helg igjen!! :)

I kveld skal jeg i bursdag til ei venninne, ellers er helgen ganske åpen...deilig!
Hva skal dere da?

Håper alle får en strålende helg! :)

Så deilig.... 
Her starter helgen med jobb i kveld (bare 2,5t da) og jobb i morgen tidlig (2,5t) så er det nok helg, med litt jobb.. Planlegging av neste ukes kurs osv.... 

Ha en fin dag du også :) 

Får mamma og pappa på besøk i dag, de skal være til søndag. 
I morgen skal vi i konfirmasjon til fetteren min så håper bunaden går på! Vil den ikke så skal den!!!
Og til søndag skal jeg bare slappe av.

Men først må jeg skru sammen IKEA møbler til den nyoppussede stua, vaske og stryke bunadskjorte... 

Hurra for helg :D Håper dere alle får ei kjempe fin helg :)

Har en syk liten gutt så her blir det nok masse mamma kos og bare avslapping :) Ellers skal vi kose oss med god mat og film :)

Her blir det å flytte ting over i ny-huset, samt delta på Frukt og lakse-festival
Så det blir gøy!! 

Har nedtelling til helg. Finner ikke helt motivasjonen på jobb i dag.
Vi har barnefri til søndag. Lurer litt på hva jeg skal gjøre i kveld? Skal ta meg en tur på shopping tror jeg. I morgen skal vi i bryllup. Alltid gøy med bryllup.

ikveld er det en tur i varmtvannsbassenget. deilig start på helgen, det!

sambo og storebror får ta turen på babysvømming i morgen tidlig, mens mamsen sover. og ellers, så skal vi ta det som det kommer. deilig med en helg uten planer, egentlig! :)

Skal kjøre en tur over grensa og kjøpe noe mat:) Ellers blir det bare avslapping denne helgen. Forrige helg skulle bli bare avslapping så ble det stress hele helgen:P Så denne helgen skal nyyyyyyyyyyyyyytes :)

Back
Topp