Helg helg helg!

*Smula*

Gift med forumet
Idag sto jeg på laben og kjørte forsøk 06.20, så jeg gikk hjem tidlig...
For de som kjenner meg så vet de 1: hvor jææækla morragretten og vanskelig jeg er å få opp om morran, og 2: jeg gikk hjemmefra i OTTA for å nå laben til den tiden der..

Men nå er det helg!!
OH LYKKE!!!

Mannen er på vei hjem via bhg nå, og skal ha hjemmekontor mellom 16 og 17.
Så da skal småtassen og jeg på butikken og handle for helgen - og etterpå må vi ut å kjøpe ny lampe til stua[:)]

Resten av helgen går til kosing, litt mer kosing, og søndagen er satt av til å lage ferdig et foredrag jeg skal holde på torsdag.

Hva er deres helgeplaner da jenter??

Haha, søta! Har du fått noen bedre resultater siden våre mini-date? [:D]

Kos dere i helgen, ihvertfall på lørdag! [:D][:D]

En ting er sikkert, JEG SKAL KOSE MEG! [:D] Det er LENGE siden jeg har vært så happy som jeg er nå, så jeg skal prøve å spre min lykke her inne i store doser så lenge den varer [8D] 
Akkurat nå sitter hele gjengen, inkl adrian, godt ned i sofaen med beina på bordet etter å ha inntatt en bedre middag. Ser veldig vakkert ut [;)] Vi skal snart ut på helgehandel, og hente bilder som er klar på lagunen. Imorgen blir det muligens en shoppingrunde, og forloveren min kommer for å se kjolene. Søndag er det ut til mamma som kommer fra gøteborg, hun vil også se kjolene, så jeg skal leve i brudekjolerus hele helgen [:D]

Jeg har hatt fri fra jobben idag, så meg og Nora har kost oss sammen i hele dag. Vi var bla på tur i sørmarka sammen med svigermor og hunden deres. Nora fikk være med å holde hunden i bånd, så det var stas. Ellers var vi på besøk hos ei venninne som nettopp har kjøpt seg hus. Det var veldig koselig.¨
I morgen skal vi lage julepressanger, Nora skal få dekorere kubbelys som skal gis til besteforeldre og oldemødre. Ellers har vi ikke laget så masse planer i helgen, bare være sammen og kose oss.

Ha en god helg jenter[:)]

I morgen skal jeg, mamma og søsteren min på shopping her: http://arbeidshuset.no/ (De har nettbutikk og greier [;)]). På kvelden blir det vel bare avslappings.
På søndag skal vi til mamma og pappa, og sikkert en tur ned til broren min og familien hans (de bor et steinkast unna mamma og pappa). Olai har nok lyst ned til søskenbarna sine Jahop og Java (Jakob og Olava [:D])

I kveld er sambo på julebord....
Milla og Noah har lagt seg, mens jeg og Tuva ser på x-factor..[:)]

I morgen reiser sambo til Canada og blir borte en ukes tid..
Håper på fint vær i morgen så vi kan ta oss en tur ut... blir laaaange dager når vi bare må være inne... [&:]

Goood helg jenter!![:)]

Back
Topp