Helg! [emoji1]

snerkulf

Forelsket i forumet
Hvilken planer har dere for helgen da? [emoji4]
Her er vi på vei på kino, jeg og yngste skal se Hakkebakkeskogen, eldste skal med tanten sin å se Vaiana [emoji1]
I morgen blir det rydding av hus og klesvask så vi er klare for en ny uke [emoji4]

God helg til alle dere flotte jenter [emoji1][emoji177]

Vi har vært vekke så mange helger nå at tenkte det var greit å vere hjemme denne helgen for å gjøre litt husarbeid som ikke alltid blir like mye tid til i en travel hverdag.

Mannen jobber hele helgen, jeg jobber ekstra natt i natt og i morgen natt. Kjedelig å være alene hjemme uansett- så da kan jeg like gjerne være på jobb [emoji12]
Ellers har jeg gått lang tur med bikkja i dag, og i morgen skal jeg få lagt inn en treningsøkt også. Og så må jeg huske å spise litt smågodt i kveld- ellers blir jeg så forbanna på mandag for at jeg har glemt det er helg når jeg er på jobb [emoji23]

Guttungen er på hytta med besteforeldrene mens jeg og mannen skal ut med gode kollegaer før vi skal på årsmøte i klubben/fagforeninga :) Blir godt å være litt sosial igjen, merker godt at jeg er sykemeldt og ikke får tilfredsstilt det sosiale.. Og gratis mat og drikke er jo ikke feil, selv om jeg fint må gi fra meg alle drikkebongene mine til mannen [emoji12]

Her er jentungen syk, så vi skal lage hjemme laga pizza, se en film å spise masse masse godteri og bare kose oss Max, mannen er på guttetur til Liverpool, så da må vi benytte anledningen til litt jentetid:Heartbigred:Heartred

Last edited:
Jeg har også nattevakthelg. En natt på jobb overstått og 2 netter igjen[emoji4] Alt jeg gjør når jeg går nattevakter er å sove, spise og ligge på sofaen. Så det er planene mine

Har vært på en deilig lang tur med eldste og hunden, sammen med gode venner i dag :) I morgen har jeg lovet guttene badeland. Godt å røre seg litt etter mange dager med kvalme og lite energi :)

Hvilken planer har dere for helgen da? [emoji4]
Her er vi på vei på kino, jeg og yngste skal se Hakkebakkeskogen, eldste skal med tanten sin å se Vaiana [emoji1]
I morgen blir det rydding av hus og klesvask så vi er klare for en ny uke [emoji4]

God helg til alle dere flotte jenter [emoji1][emoji177]

Eg var på kino og såg Hakkebakkeskogen med minstejenta mi på 4 forrige helg, og ho elska filmen! :happy119

Eg var på kino og såg Hakkebakkeskogen med minstejenta mi på 4 forrige helg, og ho elska filmen! :happy119

Ja den var skikkelig koselig! [emoji1] jenta mi på 2 år 5 mnd likte den skikkelig godt. Satt helt i ro hele filmen og bare fulgte med [emoji4] Så koselig at hun "endelig" ([emoji12]) er stor nok til å gå på kino så det må vi nok gjøre noen ganger før lillebror blir født [emoji23]

Ja den var skikkelig koselig! [emoji1] jenta mi på 2 år 5 mnd likte den skikkelig godt. Satt helt i ro hele filmen og bare fulgte med [emoji4] Så koselig at hun "endelig" ([emoji12]) er stor nok til å gå på kino så det må vi nok gjøre noen ganger før lillebror blir født [emoji23]

Så bra at jenta di også likte den! :)

Back
Topp