Helg :D

Lillebompi

Glad i forumet
God dag alle maimums!! Hur mår ni? Hva er planene for dagen og helgen? Sånn bortsett fra fødsel..:-) :-) Jeg har termin i dag!!! Juhuuui.. Men fortsatt like gravid da jeg våknet i morges ;-) I dag skal jeg sikkert hekle litt mer, og ellers gjøre småsyssel i heimen... En ny utålmodig og kjedelig dag står for tur liksom..hihi! Det eneste av planer i helgen er at jeg fyller 20 på søndag, så da kommer vi til å ha ei feiring med kaker hvis huleboer'n fortsatt er i hula si ;-) Nå, deres tur!! :-)

Oh, jeg har termin på bursdagen din :-)

Vel.. planen er å bare ta det kuli og slappe av. I den grad man kan slappe av med en fireåring og femåring i hus :-P

Håper på fødsel!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg går rundt og håper det er noe på gang her,men tør ikke å tro det?
Så jeg har pakket klar bagene våres og satt de klar til og reise om det skulle bli sånn?:)
Ellers trasker jeg rundt i huset og opp og ned trappene bare for att det ikke skal slutte med vondter:)hehe føler meg desperat:) Termin 10 mai så her kan det fortsatt være en stund igjen,men håper i løpet av dette døgnet:)

I dag er jeg hos frisøren (sitter her nå i skrivende øyeblikk) :p Skal ikke se ut som ei kråke på hodet nå i vakre mai mnd og under barseltiden :) var på høy tid med klipp og farge, love it :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her tar jeg det med ro etter en slitsom dag igår. Hadde tenkt å dra og shoppe garn siden Drops salget startet idag, men orker ikke. Så vasket hus og ser på tv og Strikker.
Helgen får vi se hva som skjer, tar med storebror til byen på en kjøre trikk, buss og båtdag imorgen siden far må jobbe litt tror jeg.
Gratulerer med dagen på søndag da Jaujarn!! Kanskje du får verdens fineste bursdagspresang?!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hopp, jeg har og termin på bursdagen din gitt :p du får feire med måte :D! Og kose deg :)

Her har vi ingen planer egentlig, bare være hjemme og slappe av :) kanskje ta en luftetur og få tak i yoghurtis, mango sorbé :p har utrolig lyst på det så må nok en tur ut av huset i morgen :D noe jeg er glad for, godt med luftetur, mens sambo helst bare vil slappe av hihi :D

Lese, nyte, vente, kose, pakke, rydde og lese, nyte og vente igjen.. Håper at vondtene skal bli til rier, selv om termin ikke er før helt på slutten av terminen kan man jo håpe .. ;-)

Hadde jo håpet på fødsel, termin om 5 dager, og har den siste uken hatt to episoder der jeg trodde det var fødsel på gang.... Men neida, bare de teite maseriene.... Så jeg tenker at de må jo snart bli ekte...

Ellers skal jeg bare slappe av, sover nesten ikke på nettene pga magen er stor og vond, så prøver å hvile litt på dagen..

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Her er det bare slappensiaven, ikke noe fødsel på gang, uheldigvis. Men er bare 36+5 så å blir vel en stund til. Er snart ferdig med fødselsbagen, og har igjen å bestille noen greier på nettet. Ellers så prøver jeg å ikke være for fysisk fordi jeg plages med bekkenet og hører "popping" inni hoftene så jeg får så vidt og det "låser" seg av og til. Så kan ikke gå lange turer lenger. Vil begynne å lære å sy men da må jeg lære det på egenhånd hehe. Ellers blir det veldig mye kos med besøk og god mat. Føler jeg kan spise litt ekstra godt de siste ukene :)

Sent from my SPH-L710 using BV Forum mobile app

Mye vondt her og sliten når man ikke får sove. Gørr kvalm og :( tok klyster idag for å prøve å få fortgang. nå skal jeg lage middag til familien og hvile en liten tur vist det lar seg gjøre ;-)

Jeg har ikke termin før om leeeenge! Akkurat ferdighet vekstkontroll og snuppa er allerede estimert å være 3.1 kg i dag, 36+2. Deilig at hun vokser seg stor selv om jeg ikke er det :)

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

I dag har jeg og den kommende storebroren på 3,5 sovet lenge, tatt en lang dusj og spist herlig frokost sammen. Så var vi på butikken å handlet, før jeg kjørte han på hytta til svigermor. Fint at han kan kose seg der sammens med dem i helga mens mor slapper av hjemme :) kjenner at det er litt vemodig å ha han borte nå så nærme termin (neste helg). Vil liksom bruke all tiden jeg har til han nå. Men vet at han storkoser seg og får all oppmerksomheten så da trøster jeg meg med det :) Får ta det igjen til sommeren, når formen er bedre :)

Gratulere med dagen på søndag! :)
Her i helgen blir det strikking av jakke til hentesettet og venting på fødsel...

Jeg sto ikke opp før kl 14. Formen har vært helt på bånn og tårene har sittet så lett:p. Men nå har jeg og ei venninne sittet ute i solen og det var deilig. Så nå blir det litt sofa igjen:D
I morgen er vi bedt bort og det er kjekt.

I dag har jeg og den kommende storebroren på 3,5 sovet lenge, tatt en lang dusj og spist herlig frokost sammen. Så var vi på butikken å handlet, før jeg kjørte han på hytta til svigermor. Fint at han kan kose seg der sammens med dem i helga mens mor slapper av hjemme :) kjenner at det er litt vemodig å ha han borte nå så nærme termin (neste helg). Vil liksom bruke all tiden jeg har til han nå. Men vet at han storkoser seg og får all oppmerksomheten så da trøster jeg meg med det :) Får ta det igjen til sommeren, når formen er bedre :)

Tenker akkurat sånn som deg.. Jeg har og en på 3,5, og han er til mine foreldre i helga fordi vi ikke har noen til å passe han hvis fødselen starter om natta denne helga. I tillegg har han vært borte denne uka, fordi han har vært til pappaen sin. Derfor er det både mye savn og dårlig samvittighet. Men gutten har det godt til mormor og morfar, og på søndag er han her igjen <3

Pregnancy app viser 3 dager igjen.. Men jeg har allerede begynt å samle inn litt info om overtid. Har time hos jordmor den 6.mai. Og rett og slett blir "#¤%&/ lei om eg skal være 2in1 fram til den dagen.. 4.mai passet for oss :dance011

Hatt fri fra jobb i dag, men har ikke slappet av av den grunn. Vært på shopping i hele dag. Fikk kjøpt meg et par ammetopper og litt til knøttet i mage. Hagen fikk også sitt, så nå i ettermiddag og kveld har vi plantet. Skal bli godt å slappe litt av nå..

Sent fra min GT-I9105P via Tapatalk

Back
Topp