Helg :D

Idatbr

Forelsket i forumet
Endelig helg, selvom vi har "fri" hele uken også ;) men denne helgen har samboeren fri hele helgen, og det liker jeg :D

Idag har vi vasket bil og leilighet og handlet litt småtteri. Skal lage noe mat og se på the voice klokken 20 idag :) Selvom favorittene mine gikk ut forrige fredag :/

Imorgen skal vi (Mie og jeg) på julebaking hos farmoren hennes med tanta til Mie også. Det blir koselig :D Søndag har vi ingen planer enda, tror jeg (er litt i tåka :p )

Hva skal dere i helgen da jenter? Kos dere masse :D

ImageUploadedByBV Forum1386347400.122512.jpg Mie klar for helg! Hihi

Imorgen skal jeg også til frisøren, det MÅ ikke glemmes :D det gleder jeg meg til, er altfor mange uker siden sist :)

I dag har vi vært hjemme alle sammen. Bare kost oss en hel haug. Tok med Daniella og Dexter en liten tur ut. Daniella storkoste seg med snøen, så var dumt vi bare skulle kjapt ut og rett hjem. Tror likevel den lille stunden ute var god for henne :)

I kveld har vi lagt pizza og Della lagde sin helt egen som er såååå stas. Begge barna er i seng og sover søtt, tror jeg. Lurer på om storesøster lurte med seg iphonen inn i seng for å se litt barnetv ;)

Nå har mannen og jeg slengt oss i sofaen med the voice på tv og kanskje noe snop på bordet etterpå :)

I morgen drar jentungen til svigermor på overnatting. Da er planen å ta en skikkelig shining her hjemme, selv om jeg gjorde der i går :p Kan aldri bli for reint, Hehe. På kvelden skal vi lage god mat, se film og bare kose oss :)

På søndag kommer mamma og stefaren min. De tar inn på hotell og blir noen dager.

Hvis vi rekker det på søndagen, skal jeg ta med meg Daniella på jordbruksskolen der det blir ridning, besøk av dyr, hest og kjærre og nissen kommer :)

Ha en flott helg alle sammen :D

Travel helg dette! Har hatt begge ungene alene ikveld siden mannen skal på julebord. I morgen skal jeg dra med meg en fyllesyk mann på visning + forberede bursdag. På søndag feirer vi storebrors 3-årsdag :)

Puh...... Gleder meg til mandag :P

Så koselige helgeplaner dere har! Og så nydelig lille Mie er :)

Her fikk helgen brått en annen vending enn planlagt. I går fikk jeg telefon fra barnehagen til snuppa, hun hadde spydd som en foss da hun våknet etter duppen sin så jeg måtte dra ned og hente henne. Hun spydde masse i går kveld/natt og litt i dag morges, og hun er fortsatt ikke i slag. Hun skulle egentlig vært hos pappaen min i helgen for samboeren og jeg (og lillegutt) skulle vært på julebord i kveld med hotellovernatting. Slik ble det altså ikke. Nå i ettermiddag har samboeren blitt dårlig også, så her blir det nok en skikkelig innehelg! Håper bare så inderlig at lillebror og jeg går klar. Vi har vært ekstra nøye på håndhygienen og han har ikke vært i kontakt med storesøster etter han hun ble syk. Satser på at han er godt beskyttet gjennom morsmelken. Jeg føler meg også helt i fin i formen, heldigvis. Klarer ikke se for meg hvordan det hadde vært her dersom vi alle fire lå strak ut :P

I dag har vi vært hjemme alle sammen. Bare kost oss en hel haug. Tok med Daniella og Dexter en liten tur ut. Daniella storkoste seg med snøen, så var dumt vi bare skulle kjapt ut og rett hjem. Tror likevel den lille stunden ute var god for henne :)

I kveld har vi lagt pizza og Della lagde sin helt egen som er såååå stas. Begge barna er i seng og sover søtt, tror jeg. Lurer på om storesøster lurte med seg iphonen inn i seng for å se litt barnetv ;)

Nå har mannen og jeg slengt oss i sofaen med the voice på tv og kanskje noe snop på bordet etterpå :)

I morgen drar jentungen til svigermor på overnatting. Da er planen å ta en skikkelig shining her hjemme, selv om jeg gjorde der i går :p Kan aldri bli for reint, Hehe. På kvelden skal vi lage god mat, se film og bare kose oss :)

På søndag kommer mamma og stefaren min. De tar inn på hotell og blir noen dager.

Hvis vi rekker det på søndagen, skal jeg ta med meg Daniella på jordbruksskolen der det blir ridning, besøk av dyr, hest og kjærre og nissen kommer :)

Ha en flott helg alle sammen :D

Det kan aldri bli for rent nei :p hehe! Høres ut som dere skal kose dere max :)

Travel helg dette! Har hatt begge ungene alene ikveld siden mannen skal på julebord. I morgen skal jeg dra med meg en fyllesyk mann på visning + forberede bursdag. På søndag feirer vi storebrors 3-årsdag :)

Puh...... Gleder meg til mandag :P

Haha, heldig du som får med deg en fyllesyk mann ut av huset :p Han fikk leiligheten for seg selv etter hans julebord, og dagen etter jeg skal på julebord neste helg skal vi på julegrøtsmiddag hos familien hans :p hehe, det blir sikkert godt med grøt dagen derpå :D

I dag formiddag har jeg slappet av masse og kost meg med veslegutt...Vi har stått mye i vinduet å sett på snøkaoset og alle bilene som slet med å komme opp en bakke utenfor huset vårt:p
Kl. 18 var jeg klar for julebord, og det var kjekt det...veldig hyggelig å treffe kolleager igjen;) Det ble nammenam pinnekjøtt;)
I morra må vi en tur på Lagunen kjøpesenter, skal blant annet kjøpe en gave og noe rammer jeg har lagt av;)
Så skulle vi få besøk av venner i morgen, men de måtte desverre avlyse...Så vi skal rett og slett på Roalds veikro i morgen, haha..Løvbifftallerken:p;)(menyen min har ikke akkurat blitt fulgt denne uken:phaha) Så stikker vi innom Ikea en tur også når vi først er der ute...Trenger glasshylle til badet og en mini bokhylle til kokebøkene mine;) Selve lørdagskvelden blir rolig med julefilm og snop.

Søndag er det til svigers for peppekakebaking og fine peppekakehus skal lages:D:D Etterpå spiser vi middag i lag;)Jeg vil ha svigerfar sin lettsalta torsk, pleeeeease svigerfar!!!

Tror det blir en finfin helg:D

Så koselige helgeplaner dere har! Og så nydelig lille Mie er :)

Her fikk helgen brått en annen vending enn planlagt. I går fikk jeg telefon fra barnehagen til snuppa, hun hadde spydd som en foss da hun våknet etter duppen sin så jeg måtte dra ned og hente henne. Hun spydde masse i går kveld/natt og litt i dag morges, og hun er fortsatt ikke i slag. Hun skulle egentlig vært hos pappaen min i helgen for samboeren og jeg (og lillegutt) skulle vært på julebord i kveld med hotellovernatting. Slik ble det altså ikke. Nå i ettermiddag har samboeren blitt dårlig også, så her blir det nok en skikkelig innehelg! Håper bare så inderlig at lillebror og jeg går klar. Vi har vært ekstra nøye på håndhygienen og han har ikke vært i kontakt med storesøster etter han hun ble syk. Satser på at han er godt beskyttet gjennom morsmelken. Jeg føler meg også helt i fin i formen, heldigvis. Klarer ikke se for meg hvordan det hadde vært her dersom vi alle fire lå strak ut :P

Tusen takk :)

Isj da :/ får håpe dere to holder dere friske!

Back
Topp