Helg allerede!

M

Moderator Irene

Guest
Allerede helg igjen, syns denne uken nesten gikk litt for fort eg..... :)

Har dere noen spennende planer for helgen? :)

Her blir det hyttetur med familien :)

Vi skal drive med brukt salg av klær og utstyr for barn, hvor pengene går til barn- og unge på barneavd. på sykehuset her :) fult kjør hele helgen :D

Helt enig! Uken har bare flydd forbi!
Jeg skal på middag til ei venninne i morgen:)
Også fikk jeg positiv eltest i dag[emoji1]
Ellers bare slappe av. Meldt så dårlig vær her i helgen....

Hvordan bil skal dere prøve?:) Har dere planer om ny bil?[emoji1]
Skal prøve en Tesla S75 :) Vi har en gammel bil som synger på siste verset, så vi må ha ny bil om ikke så lenge uansett. Har lyst på elbil, men i de andre enn Tesla som er tilgjengelig på markedet nå har for lite bagasjerom. Synes det er litt mye penger å bruke på bil, men sparer mye hver måned på drivstoff og bompenger da :)

Skal prøve en Tesla S75 :) Vi har en gammel bil som synger på siste verset, så vi må ha ny bil om ikke så lenge uansett. Har lyst på elbil, men i de andre enn Tesla som er tilgjengelig på markedet nå har for lite bagasjerom. Synes det er litt mye penger å bruke på bil, men sparer mye hver måned på drivstoff og bompenger da :)

Så moro!
Ja du sier noe der altså!:) Håper prøvekjøringen går bra[emoji1][emoji106] Kjempe fin bil![emoji108]

Så moro!
Ja du sier noe der altså!:) Håper prøvekjøringen går bra[emoji1][emoji106] Kjempe fin bil![emoji108]
Selv jeg som egentlig ikke bryr meg om bil må innrømme at jeg synes den er fin :) gleder meg til å prøve, tror det blir gøy :)

Skal kose meg masse med familien selv om jeg skal jobbe to vakter i helga [emoji177]

Vært på middagsbesøk i dag, får middagsbesøk både lørdag og søndag :)

Rydde og vaske huset klart til nytt innsett av egg på mandag, bed-rest neste uke og da må huset være i orden for at jeg skal klare å slappe helt av[emoji12]

Back
Topp