HELG ♡

Tror det er begge deler.. hoster opp masse slim, noe jeg tror han en virkning på kvalmen;) men mest var det nok pga at jeg nesten ikke har spist og drukket på 3 dager.. for nå som jeg har fått i meg litt mat og vann, så er formen bedre! Men fortsatt veldig vondt i hodet!

Haha ja pikkekopp var et morsomt ord :P
Kjedelig å være slik :-(
Håper du kommer deg litt i helgen :-)

*inspirert av sin kusine* hehe

Vedlegg

• 1411147474732.jpg
    1411147474732.jpg
    36,7 KB · Visninger: 6
  • 1411147487102.jpg
    1411147487102.jpg
    43,4 KB · Visninger: 6
Jaa. Tenk... Tør ikke å håpe :-) :-)
I morgen skal Khalid møte sjefen å skrive kontrakt .... Tror jeg... joho spennende :-D

Hehe mye spenning som skjer hos dere for tiden da :)

Arian har begynt å ville sitte på do. Vi har sånn do-ring. Det har imidlertid aldri kommet annet en promp når han sitter der, men det kommer vel med tiden ;) Vi stresser ikke med det. Jeg tenker det er naturlig at han blir bleiefri neste sommer.

Jeg er mest inne på før svangerskapet i disse dager. Helt besatt av prøving på nr. 3. ;) Titter innom dere nå og da, men henger ikke helt med på alt som skjer.

Jeg trenger en rolig helg, kjenner jeg. Husarbeid, tid med barna og bursdagsforberedelser til neste helg. Joachim fyller 12 år 29. september :D

Sent from my iPhone using BV Forum
Spennende med prøving, altså! :D Masse lykke til!

God helg alle sammen! :D
Helgetid er familietid, så her er det fult fokus på ungene i helgen!
Mannen er på øvelse, så vi er alene.
I dag har jeg STORkost meg hjemme med Lillebror, hatt kaffebesøk og vært på foreldresamtale på skolen. Masse skryt av T - det gjør godt!
Han savner oldemor mye om dagen, drømmer om henne og er lei seg når han våkner :( Så vi snakker mye om litt triste ting om dagen, og har snakekt om å dra til graven i høstferien (den er et stykke unna).
Ellers går alt bra - jeg strikker og koser meg med en rolig kveld!

Back
Topp