HELG ♡

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
God morgen jenter :-D
God natt her... Våknet nå.. M og W blir kjørt til bhg.. :-)

Skal til pappa i helga, muligens visning i morgen *krysser fingrene og tærne* og navnefest for babyen til venninen min på søndag :-)

Hva skal dere? :-D

God morgen! :)
Fikk du sovet litt utpå i dag, Lene? Deilig da.:) Lykke til på visninga!!

Vi har hatt ei god natt. Vesla ble kjørt til bhg av pappaen i dag, så jeg har med andre ord 1time og 45 min for meg selv før forelesning, og det føles helt åkæi altså..:D

Jeg var på foreldremøte i bhg i går og fikk beskjed av en ivrig ansatt at Jenny hadde tissa på potte den dagen. Hehe..Hun var så herlig gira, for Jenny lå LANGT foran de andre barna på avdelinga (3-åringene inkludert). Barna får klistremerker ved potteresultater i bhg, og det er så kjekt at vi har "likens system", så nå er pottetreninga i gang.:)
Har også fått time til 2-årskontroll ved hs.;)

Ha en fin fredag alle sammen!!!!

Vi har hatt ei god natt. Vesla ble kjørt til bhg av pappaen i dag, så jeg har med andre ord 1time og 45 min for meg selv før forelesning, og det føles helt åkæi altså..:D

Jeg var på foreldremøte i bhg i går og fikk beskjed av en ivrig ansatt at Jenny hadde tissa på potte den dagen. Hehe..Hun var så herlig gira, for Jenny lå LANGT foran de andre barna på avdelinga (3-åringene inkludert). Barna får klistremerker ved potteresultater i bhg, og det er så kjekt at vi har "likens system", så nå er pottetreninga i gang.:)

Så morro med skryt fra bhg da :D
Det er utrolig deilig med bleiefri unge, en god motivator fra foreldrenes side ;)

God morgen :)

Hermine var våken kl 06, og ganske gira siden mamman enda var hjemme :p Det ble litt ipad i senga så jeg fikk sove 1.5 time til ;)

Idag skal vi være hjemme og kose oss :) Får se hva vi finner på. Jeg skulle så gjerne fått en massasje og knadd litt på såre muskler, men har ikke bil idag så det blir bare stress. Nydelig vær her, men iskaldt (bokstavelig talt, er is på takene) :eek: :p

Nå er det Nysgjerrige Nils og kaffe latte, deilig med lat morgen :)

Godt å sove litt ekstra :-D

Så moro at hun er villig til å bruke potte :-D :-D Når er kontrollen? :-)

Venter litt med dotrening til nærmere jul her evt vår :-) Kjipt med evt uhell gjennom masse klær i vinter.. kommer nok til å ta tid :-D

Kos deg med alenetid :-D

God morgen jenter :-D
God natt her... Våknet nå.. M og W blir kjørt til bhg.. :)

Skal til pappa i helga, muligens visning i morgen *krysser fingrene og tærne* og navnefest for babyen til venninen min på søndag :)

Hva skal dere? :-D

Masse lykke til, håååper dere får huset :-)
Kos dere på navnefesten i hvertfall, det blir nok gøy :p

Hurra for Jenny, så flink hun er :):):) Her er det null interesse enda, men håper dukketoalettet med lyd kanskje hjelper litt;)
Så deilig med litt tid for seg selv, og i tillegg har fått sovet og er uthvilt:D Jeg nyter det samme, lille ligger å sover duppen i senga si, men jeg må nok begynne på helgevasken snart, så det ikke blir så sent på dagen.

Ha en fin dag, og kos deg på forelesninga:-)

God morgen :)

Hermine var våken kl 06, og ganske gira siden mamman enda var hjemme :p Det ble litt ipad i senga så jeg fikk sove 1.5 time til ;)

Idag skal vi være hjemme og kose oss :) Får se hva vi finner på. Jeg skulle så gjerne fått en massasje og knadd litt på såre muskler, men har ikke bil idag så det blir bare stress. Nydelig vær her, men iskaldt (bokstavelig talt, er is på takene) :eek: :p

Nå er det Nysgjerrige Nils og kaffe latte, deilig med lat morgen :)

Kan tenke meg hun ble glad for å få igjen mamman sin :-) Kos dere masse, deilig med en rolig morgen :rolleyes:

God formiddag :-)

God natt her også, en amming og fikk sove til sju. Nasse sover også godt, og har begynt å våkne litt senere heldigvis;)
Her er det stille og rolig, bortsett fra litt behagelig Norah Jones i bakgrunnen. Sola og den blå himmelen har tatt plassen isteden for den tykke tåka jeg våknet opp til. Det blir nok en trilletur siden. Nå ligger lille og sover, jeg skal snart vaske litt tenkte jeg. Kan ikke tro det er fredag allerede, det går så fort alt denne gangen, vips så er lillesøsterkosen hjemme slutt, og jobben venter :confused:

Håper dere får en fin dag :-)

Godt å sove litt ekstra :-D

Så moro at hun er villig til å bruke potte :-D :-D Når er kontrollen? :-)

Venter litt med dotrening til nærmere jul her evt vår :-) Kjipt med evt uhell gjennom masse klær i vinter.. kommer nok til å ta tid :-D

Kos deg med alenetid :-D
Vi skal på kontroll 1.oktober.:)
Ja, det er morro at hun begynner å skjønne hvordan det fungerer med pottegåing. For vår del smir vi mens jernet er varmt, men regner med at hun kommer til å gå med bleie ei stund til fremover. :)

Hurra for Jenny, så flink hun er :):):) Her er det null interesse enda, men håper dukketoalettet med lyd kanskje hjelper litt;)
Så deilig med litt tid for seg selv, og i tillegg har fått sovet og er uthvilt:D Jeg nyter det samme, lille ligger å sover duppen i senga si, men jeg må nok begynne på helgevasken snart, så det ikke blir så sent på dagen.

Ha en fin dag, og kos deg på forelesninga:-)
Ja, litt alenetid på morran var godt altså! Slapp liksom unna morrastresset.;)

Så flink du er som vasker til helga. Sover Elise lenge på dagtid eller?

Arian har begynt å ville sitte på do. Vi har sånn do-ring. Det har imidlertid aldri kommet annet en promp når han sitter der, men det kommer vel med tiden ;) Vi stresser ikke med det. Jeg tenker det er naturlig at han blir bleiefri neste sommer.

Jeg er mest inne på før svangerskapet i disse dager. Helt besatt av prøving på nr. 3. ;) Titter innom dere nå og da, men henger ikke helt med på alt som skjer.

Jeg trenger en rolig helg, kjenner jeg. Husarbeid, tid med barna og bursdagsforberedelser til neste helg. Joachim fyller 12 år 29. september :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, litt alenetid på morran var godt altså! Slapp liksom unna morrastresset.;)

Så flink du er som vasker til helga. Sover Elise lenge på dagtid eller?

Nå har hun blitt veldig flink, ute i vogna var det bare 20 min av gangen, nå kan hun sove i hvertfall 1,5 timer. Hun sover andre dubben nå, sovet snart en time, så jeg fikk dusjet :-) Håper hun fortsetter den gode trenden :p

Nå har hun blitt veldig flink, ute i vogna var det bare 20 min av gangen, nå kan hun sove i hvertfall 1,5 timer. Hun sover andre dubben nå, sovet snart en time, så jeg fikk dusjet :-) Håper hun fortsetter den gode trenden :p
Aaah, den etterlengtede dusjen mens den lille sover.♡
Godt når de får hvilt seg tilstrekkelig da.:)

Arian har begynt å ville sitte på do. Vi har sånn do-ring. Det har imidlertid aldri kommet annet en promp når han sitter der, men det kommer vel med tiden ;) Vi stresser ikke med det. Jeg tenker det er naturlig at han blir bleiefri neste sommer.

Jeg er mest inne på før svangerskapet i disse dager. Helt besatt av prøving på nr. 3. ;) Titter innom dere nå og da, men henger ikke helt med på alt som skjer.

Jeg trenger en rolig helg, kjenner jeg. Husarbeid, tid med barna og bursdagsforberedelser til neste helg. Joachim fyller 12 år 29. september :D

Så gøy at dere prøver på nytt :-) Masse lykke til med prøvingen, og ha ha en flott bursdagsfeiring :-)

Hei jenter!

Har lest igjennom, men tar svaringa siden om jeg orker! Er i elendig form:( igår og idag.. orker bare å ligge! Igår var det mye pga underskudd av søvn. Men idag vet jeg ikke! Hoster og har fortsatt snørrete nese (det er jo normalt at kan ta litt tid), men er også slapp, lite matlyst, vondt i hodet og om jeg står og gjør for mye, så har jeg kastet opp:confused: men virker ikke som om det er omgangssyke heller! Har mye slim i lungene som også tetter litt på pusten om natta! Menmen.. går seg vel til;)

Må le litt av Liana da! Tidligere har hun sagt "kopp" til edderkopp. Men nå sier hun "pikkekopp" hahaha :D

Hei jenter!

Har lest igjennom, men tar svaringa siden om jeg orker! Er i elendig form:( igår og idag.. orker bare å ligge! Igår var det mye pga underskudd av søvn. Men idag vet jeg ikke! Hoster og har fortsatt snørrete nese (det er jo normalt at kan ta litt tid), men er også slapp, lite matlyst, vondt i hodet og om jeg står og gjør for mye, så har jeg kastet opp:confused: men virker ikke som om det er omgangssyke heller! Har mye slim i lungene som også tetter litt på pusten om natta! Menmen.. går seg vel til;)

Må le litt av Liana da! Tidligere har hun sagt "kopp" til edderkopp. Men nå sier hun "pikkekopp" hahaha :D
Usj :-( God bedring til deg. Kastet opp pga hosting eller kvalme? Håper du blir bra snart.. :-(

Haha, pikkekopp ;-)

God helg :-)
Håper du blir gravid snart. Så gøy med en snart 12-åring i hus :-D

Usj :-( God bedring til deg. Kastet opp pga hosting eller kvalme? Håper du blir bra snart.. :-(

Haha, pikkekopp ;-)

Tror det er begge deler.. hoster opp masse slim, noe jeg tror han en virkning på kvalmen;) men mest var det nok pga at jeg nesten ikke har spist og drukket på 3 dager.. for nå som jeg har fått i meg litt mat og vann, så er formen bedre! Men fortsatt veldig vondt i hodet!

Haha ja pikkekopp var et morsomt ord :P

Back
Topp