Helfo

Elva

Gift med forumet
Julibaluba 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Har sendt inn søknad om refusjon fra helfo digitalt, men har flere kvitteringer jeg skulle ha lagt til søknaden. Noen som vet hvor jeg kan legge den inn? Finner ikke søknaden når jeg logger meg på, får bare opp ny søknad.. Er det den jeg skal bruke?

Å, det hørtes genialt ut å sende det digitalt! Jeg fylte ut masse papirer og samlet kvitteringene. Så ble det liggende i 3 måneder før jeg endelig fikk fingeren ut og skaffer en stor konvolutt :hilarious:
Men jeg har dessverre ikke noe erfaring å dele om digitalt skjema...

Har sendt inn søknad om refusjon fra helfo digitalt, men har flere kvitteringer jeg skulle ha lagt til søknaden. Noen som vet hvor jeg kan legge den inn? Finner ikke søknaden når jeg logger meg på, får bare opp ny søknad.. Er det den jeg skal bruke?
Var akkurat inne å sendte tilleggsinfo, når du logger inn og starter ny innsendelse så går det an å velge at det er ett tillegg til en søknad som er inne. Du trenger da referansenr på søknaden som allerede er sendt inn da:)

Å, det hørtes genialt ut å sende det digitalt! Jeg fylte ut masse papirer og samlet kvitteringene. Så ble det liggende i 3 måneder før jeg endelig fikk fingeren ut og skaffer en stor konvolutt :hilarious:
Men jeg har dessverre ikke noe erfaring å dele om digitalt skjema...
På tidligere forsøk (driver med søskenforsøk) har jeg sendt inn på papir, men tenkte å prøve digitalt denne gangen :)

Back
Topp