Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men etter flytting er de papirene borte[emoji85] Men kan jeg sende inn ALT etter neste uttak? Helt fra første forsøk liksom..Du skal ha fått et skjema de fylte ut på klinikken som skal sendes sammen med kvitteringene[emoji4] hos meg fikk vi det etter uttak hvor legen hadde skrevet på medisinene.. har fått et skjema for hvert forsøk [emoji4]
Søren at vi ikke har gjort dette før[emoji17] Jo, seks måneder er det visst.Be klinikken om kopi av gamle skjema.. og tror kanskje det er en tidsfrist på å sende inn etter at man har gått over grensa..
Jeg lurer på en ting.
De to første forsøkene hadde jeg i det offentlige og de har jeg fått penger igjen for hos HELFO.
Så hadde jeg 3. forsøk privat men det ble ingen frys.
Nå skal jeg ha 4. forsøk (3. offentlige), og lurer på om medisin-utgiftene blir større nå siden jeg har pleid å få fryseforsøk også offentlig.
Kan jeg droppe å sende kvitteringer for 3. forsøk og heller sende inn på det 4. forsøket?
Jeg har ikke sendt inn noe til HELFO før. Kan jeg gå tilbake og få kvittering av apoteket for det jeg har kjøpt der eller er det for sent? Hva må jeg sende inn sammen med kvitteringer?
Hei, apoteket, Kan skrive ut kopi av kvitteringer. Du sender kun innkvarteringer for medisiner, itillegg må du også sende inn er skjema fra HELFO som legen har signert for gjennomgått behandling.
Er usikker på hvor lang innsendelsesfristen er.
6 mnd fra egenandel er nådd
Er det ikke 6 mnd fra skjemaet er signert/datert?
Jeg sendte mine inn fortløpende, så ordnet HELFO opp når de så at egenandel var nådd.