Helfo

Vi har ikke sendt inn noe enda. Men har ei venninne som har vært igjennom det samme. De fikk ikke igjen for kjøring og bom, fikk beskjed om at de kunne ha tatt bussen (fra Kristiansand til Porsgrunn ). Tror de fikk dekket det en bussbilett hadde kostet. Men bare for ho.

Regnet med det, men tog og trikk for meg blir ikke så billig, så om jeg får igjen det selv om jeg kjører er jeg happy jeg. Jeg drar stort sett alene jeg så er bare meg jeg skal ha igjen isåfall, men trodde kanskje man ikke fikk i det hele tatt siden det er noe man velger å gjøre selv.

Som mette77 skriver, så får man dekket billigste reisemåte til sykehuset, og man får heller ikke dekket om man har med seg noen, med mindre at du har papir på det.
Men ta vare på parkeringslapper og send med kvittering på bommen (evt. om du har autopassbrikke, gå inn på siden din der å skriv ut en liste over passeringene), for det er mulig du kan få dekket parkering og bommen, selv om du har benyttet deg av egen bil.
Og om du bor sånn til at det er dårlig med offentlig transport, sånn at du ikke ville nådd timen din om du brukte offentlig transport, så har du krav på å få dekket bruk av egen bil :)

Det er nytt nå i forhold til sist jeg holdt på, da skrev de at jeg hadde med partner hver gang, men det kunne de ikke gjøre mer, med mindre du kunne dokumentere at du MÅTTE ha følge, problemet da er jo at da må partner være med hver gang. Så du får bare dekket reise for partner når han eventuelt skal levere spermprøve og på uttaksdagen. Sånn har det ihvertfall blitt i Porsgrunn, og det var fordi pasientreiser har blitt strengere på dokumentasjon sa de:-)

Det er nytt nå i forhold til sist jeg holdt på, da skrev de at jeg hadde med partner hver gang, men det kunne de ikke gjøre mer, med mindre du kunne dokumentere at du MÅTTE ha følge, problemet da er jo at da må partner være med hver gang. Så du får bare dekket reise for partner når han eventuelt skal levere spermprøve og på uttaksdagen. Sånn har det ihvertfall blitt i Porsgrunn, og det var fordi pasientreiser har blitt strengere på dokumentasjon sa de:-)
Mannen er ikke med, så det er bare meg.

Back
Topp