HELFO avslag

Elva

Gift med forumet
Julibaluba 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Fikk svar på søknad om medisinutgifter i dag, og har fått avslag på klexane siden dette ikke var hormoner.

Noen har som har fått igjen for klexane?

Har kun brukt det iforhold til forsøk.

Mulig jeg husker feil.. Men lurer på om Klexane var på blå resept? I så fall har jo liksom staten subsidiert de medisinene allerede

Fikk svar på søknad om medisinutgifter i dag, og har fått avslag på klexane siden dette ikke var hormoner.

Noen har som har fått igjen for klexane?

Har kun brukt det iforhold til forsøk.

Var det lenge siden du sendte inn?

Jeg har også sendt inn for klexane men er godt mulig jeg ikke får dette da. Mest sannsynlig ikkje, men kan oppdatere når jeg får svar.

Mulig jeg husker feil.. Men lurer på om Klexane var på blå resept? I så fall har jo liksom staten subsidiert de medisinene allerede

Jeg har ikke fått klexane på blå resept, så betalt alt selv. Ikke den største utgiften, men når man går på det i flere uker (gikk i 10 uker i fjor høst, men mistet i uke 13) blir det litt allikevel.

Var det lenge siden du sendte inn?

Jeg har også sendt inn for klexane men er godt mulig jeg ikke får dette da. Mest sannsynlig ikkje, men kan oppdatere når jeg får svar.

Sendte inn tidligere i sommer, og ettersendte legeerklæring som de etterspurte sist uke. Så gikk veldig fort etter de hadde fått legeerklæring på FER forsøk

Back
Topp