Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei,
Jeg syntes det var noe kjent med navnet ditt. Var du inne på august 08 ? Jeg var der skjønner du. Nå tilhører jeg mest sannsynlig mars 12, men muligens februar 12. Kan du huske meg? Kan jo hende jeg tar feil også :)
Ja det er til tider tøft ja. Jeg har jo en fireåring i tillegg. Men nå har vi ferie så da har jeg litt mer overskudd enn når jeg var i jobb. Kvalm som f'en .. Er du fremdeles inne på august? Vi gikk jo over til sånn lukket forum s jeg ramlet litt av lasset. Kjekt å se deg her inne :-) Jeg vet ikke om jeg er 13 uker eller snart 9. Men etter symptomene å dømme tror jeg det ikke er mer enn ca ni uker.
Ja, jeg datt nok ut jeg også når de innførte det der. Har vært med i gruppen på facebook, men meldte meg ut derfra også. Har de fleste som jeg fikk god kontakt med som venn så det holdt liksom med det
Off, den kvalmen e noe herk. Jeg er ikke så veldig kvalm lenger som jeg var heldighvis, det er verst på kvelden så det kan jeg leve med. Da ligger jeg bare på sofen anyway:)
Men det var no kjekt at det var gode gamle kjente her