Helene Harefrøken!!

• Trådstarter Trådstarter MaseMamma09/11
  • Opprettet Opprettet
M

MaseMamma09/11

Guest
Hvilken bilstol anbefaler du i varebil(er Toyota Hiace med utkoblet airbag). Skal da prøve å ha 2 barneseter foran, en til en 2,5 åring på 10,5 kg og en til en 7 mnd gammel baby på 9,5 kg. Ønsker helst ha bakovervendt og ett av dem må funke med 2 punkts sele(vil HELST ha like seter slik at vi kan lære oss godt hvordan vi fester dem skikkelig). Tenker på Britax twe eller Brio zento, noen andre tips eller tanker om det?

Itillegg trenger vi et sete til hovedbilen(Toyota Yaris Verso), er der langt frem til forsete fra baksetet så da funker vel ikke twe som er uten støtteben eller hva?? For egentlig syns jeg twe virker som et greit sete!

Vil helst finne et ikke alt for dyrt sete, syns alt over 3000 er mye. Jeg VET at man ikke skal tenke på penger når det gjelder seter, men i utgangspunktet har vi ikke råd i det hele tatt, men nekter å kjøpe brukt

Håper på svar:)

Om TWE ikke går i bil nr 2, så prøv et Britax Hi-way2 den koster 2799, Viktigste er jo at du prøver i bilen før kjøp.

OK. Skal prøve! Vi skal prøve i butikken, men har erfaring med ikke så flinke folk i butikken OG jeg vet lite om det selv. Så tenkte jeg skulle sjekke og søke litt før vi drar dit!

Back
Topp