Helene 2 år i dag

MrsPink

Forumet er livet
Jupp, må jo lage en bursdagtråd jeg også!

GRATULERER MED 2ÅRSDAGEN LILLE VENN [:D]

Gratulerer med dagen Helene

ORIGINAL: Kiraoth

Gratulerer med dagen Helene

[:D]

Imogene; bursdagsbilde kommer senere. Skulle ha bursdagsselskap på lørdag og søndag. Men den gang ei. Først begynte jeg p bli syk på torsdag, hodepine og feber. Så fikk Helene feber natt til lørdag som endte med feberkramper igjen. Resten av helgen har vi begge hatt mye feber. Selskapene ble avlyst. Natt til i dag begynte oppkast. Hun kastet opp Hele tiden. Og på kvelden da begynte sambo bli dårlig å, han var kvalm. Så lite hjelp i han. Jeg har vasket og vasket spy for å si det sånn. Måtte klare meg alene pga sambo var utrolig kvalm, om jeg hadde feber fikk være. I dag har vi vært utrolig slitene. Jeg sov kanskje 2 timer. Så nå sover begge jentene og jeg har funnet senga og krysser fingrene for at vi er friske i morgen.

Helene gikk glipp av luciafeiring og greier i barnehagen

Gratulerer med dagen [:D]

Gratulerer så mye med 2 årsdagen til herlige Helene
Skikkelig gojente [:)]

Gratulerer så mye med 2 års dagen din, Helene!
Hipp Hurra! [:D]

Gratulere med 2 årsdag [:D]

ORIGINAL: MrsPink

Imogene; bursdagsbilde kommer senere. Skulle ha bursdagsselskap på lørdag og søndag. Men den gang ei. Først begynte jeg p bli syk på torsdag, hodepine og feber. Så fikk Helene feber natt til lørdag som endte med feberkramper igjen. Resten av helgen har vi begge hatt mye feber. Selskapene ble avlyst. Natt til i dag begynte oppkast. Hun kastet opp Hele tiden. Og på kvelden da begynte sambo bli dårlig å, han var kvalm. Så lite hjelp i han. Jeg har vasket og vasket spy for å si det sånn. Måtte klare meg alene pga sambo var utrolig kvalm, om jeg hadde feber fikk være. I dag har vi vært utrolig slitene. Jeg sov kanskje 2 timer. Så nå sover begge jentene og jeg har funnet senga og krysser fingrene for at vi er friske i morgen.

Herrefred [:o]
GOD bedring, synes dere har fått dosen for en stund nå!

Gratulerer med dagen skjønne Helene [:)]

gratulere med dagen

Urolig kjipt med sykdom oppi det hele da :-(
Men gratulerer så mye med dagen uansett, søta!
Hurra for deg lille sjarmtroll!

Gratulere så masse!!!!![:D][:D][:D][:D]

Gratulerer til storesøster Helene med 2 årsdagen!! !;)

Back
Topp