Heldrakt

babyliten

Forelsket i forumet
Jeg holder på å lete meg ihjel etter en heldrakt i 50, men finner ikke noen. Noen som har tips til nettsider med fine heldrakter? :happy: Prøvde å finne lillelam sine heldrakter på barnashus i går, men det var ikke igjen noe klær omtrent. Bytter sikkert ut alt nå.

Jeg kjøpte en heldrakt på Lindex i strl 50 :) jeg slet med å finne akkurat som deg så da ble det Lindex til slutt, syntes den var ganske søt og kjønnsnøytral :)

Mener jeg har sett noen både hos petterpia.no og snuppelus/guttelus.no... Tror jeg da....

Cubus har noen få i økologisk bomull
Barnas hus
Newbie

Lillelam og nøstebarn har. Hvor bor du? En del butikker har Lillelam. Eventuelt har Kappahl, men de bytter sortiment nå.

Snuppelus.no har flere fine heldrakter:) de har en del tilbud og! er det gutt du skal ha må du sjekke guttelus.no :)

Skal du ha til inne eller utebruk?

Jeg har en lillelam dress og i tillegg en veldig myk og deilig en i sånn velourlignende stoff fra Absorba. Den har ben og er veldig søt :) Skal også bestille en heldrakt/pysj fra nøstebarn tenkte jeg

Skal du ha til inne eller utebruk?

Jeg har en lillelam dress og i tillegg en veldig myk og deilig en i sånn velourlignende stoff fra Absorba. Den har ben og er veldig søt :) Skal også bestille en heldrakt/pysj fra nøstebarn tenkte jeg
Tenkte å ha til hjemturen fra sykehuset, så trenger jo ikke tykke dressen. Jeg blir jo forhåpentligvis satt igang i august, og da kan det jo hende det er bra vær :happy:

Back
Topp