Heldiggrisen min!

Emmy3

Glad i forumet
For en heldig liten gutt vi har - han kan virkelig kose seg i helgen [:)] I går fikk han uro til sengen av pappaen sin, sånn med lyd og dyr som går rundt og lysshow! [8D] Og i dag fikk han vippestol med rumperisting og musikk, som det ser ut som han er veldig fornøyd med! [:D]

Heldig! Sånn uro skal vi også kjøpe!

Sånn uro har jeg bestilt, gleder meg så til den kommer!!![:)][:)]
Hehe, ser ut som han koser seg i stolen, nydelig!!!
Skulle egentlig ha sånn stol også, men den var utsolgt.. så endte opp med en lignende.

ORIGINAL: Lulebekka

Skulle egentlig ha sånn stol også, men den var utsolgt.. så endte opp med en lignende.

Ja jeg ville bare ha en stol med vibrering, siden flere her inne har sagt det hjelper på luft i magen (noe han har mye av!). Så syns jeg denne var så fin, litt sånn fin å se på for voksne også [8D] uten altfor mye knallfarger som ofte er på barneutstyr [:)]

Hva heter den uroen og hvor får man kjøpt den hen?? Så veldig kjekt ut ja.[:D]

Åååh så skjønn da!! [:)]
Så ut som han kosa seg kjempemasse ja! [:D]

Det er denne uroen:

http://www.kidsa.no/epages/Store.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/KIDSA/Products/FN8849

Og så er det denne vippestolen:

http://www.kidsa.no/epages/Store.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/KIDSA/Products/FP7538

ORIGINAL: Ymi

ORIGINAL: Lulebekka

Ja jeg ville bare ha en stol med vibrering, siden flere her inne har sagt det hjelper på luft i magen (noe han har mye av!). Så syns jeg denne var så fin, litt sånn fin å se på for voksne også [8D] uten altfor mye knallfarger som ofte er på barneutstyr [:)]

Ja det var derfor jeg hadde lyst på den stolen, den ER jo fin.
Nå sitter jeg her med en fisher price-stol med 10 millioner farger....[8D] Men jeg burde vel være fornøyd så lenge guttane er det og så lenge det hjelper på magene dems [;)]
Merker du om vibreringa hjelper på magen hans da?

Akkurat sånn uro har vi også, og Milan elsker den [:D]

Stilig stol! Hvor fikk du tak i den?

Hvor får du kjøpt denne, og hvor mye kostet den? Tror det hadde vært midt i blinken her å :D

Jeg kjøpte den på Brio i Åsane (Arken). Var det ikke der du hadde kjøpt vippestol også, Macette? De hadde flere der, syns denne var så fin, men tror noen av de andre stolene tåler mer vekt da, men jeg tenker at ungen sikkert ikke er så interesser i å sitte i den når han bir litt eldre uansett så..
På den butikken kostet den 1100 kr. Litt dyrt da, men utrolig kjekt å ha [:)]

Jeg kjøpte den jo i går, så har ikke fått prøvd den så mye enda. Men kom en del promp når han satt i den i går. Og ikke minst så satt han lenge der uten å bli sur og lei, det blir han alle andre plasser han må sitte/ligge uten noe form for underholdning [;)]
Men nå sliter gutten vår meg veldig mageknipe om dagene, og på det verste da så er verken vippestol eller uro noe gøy [&:] Men tror vi kan få god nytte av begge deler sånn ellers [:)]

Uroen har fjernkontroll også, bare sånn til å slå av og på, men er jo kjekt å ha sånn hvis ungen er trøtt men ikke sover, så kan vi bare trykke på den uten å måtte 'distrahere' han, da vil han jo ofte opp istede.

ORIGINAL: Eldorado

Hvor får du kjøpt denne, og hvor mye kostet den? Tror det hadde vært midt i blinken her å :D

Får kjøpt på www.kidsa.no og [:)]

ORIGINAL: Ymi

Jeg kjøpte den på Brio i Åsane (Arken). Var det ikke der du hadde kjøpt vippestol også, Macette? De hadde flere der, syns denne var så fin, men tror noen av de andre stolene tåler mer vekt da, men jeg tenker at ungen sikkert ikke er så interesser i å sitte i den når han bir litt eldre uansett så..
På den butikken kostet den 1100 kr. Litt dyrt da, men utrolig kjekt å ha [:)]

Jeg kjøpte den jo i går, så har ikke fått prøvd den så mye enda. Men kom en del promp når han satt i den i går. Og ikke minst så satt han lenge der uten å bli sur og lei, det blir han alle andre plasser han må sitte/ligge uten noe form for underholdning [;)]
Men nå sliter gutten vår meg veldig mageknipe om dagene, og på det verste da så er verken vippestol eller uro noe gøy [&:] Men tror vi kan få god nytte av begge deler sånn ellers [:)]

Uroen har fjernkontroll også, bare sånn til å slå av og på, men er jo kjekt å ha sånn hvis ungen er trøtt men ikke sover, så kan vi bare trykke på den uten å måtte 'distrahere' han, da vil han jo ofte opp istede.

Jo var der jeg kjøpte vår, derfor jeg spurte, for så ikke den du har der!! Synes jo selv at den fisherpricen vi har eer litt vel fargesprakende ( er selv litt sånn jordtone dame) - men men [:D]

Fant den uroen på Flust.no, litt billigere enn på Kidsa og Bambina :)
Bestilte den i stad!

http://www.flust.no/baby-og-smaabarn/babyleker/fisher-price-2-in-1-projection-mobile-uro/

Back
Topp