Heldiggrisen meg!

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Kom på besøk til pappa i dag.
Han var så fornøyd for "alle" hans bekymringer var borte nå for han hadde fått hjelp med båten sin :p
Hehe så sa jeg på spøk, jammen da passer det jo godt å komme med hva jeg ønsker meg til julegave!
Vi har nemlig funnet vogn.. Koster bare 10.800kr :p
Såååå sier han ja, men da syns jeg dere kan få det i julegave/fødselsgave av meg!
Omg Gjett om jeg er lykkelig daaaa!
:D :D :D :D :D :D :D

Åhh..... det var litt av en gave.

Jeg vet at noen har en tradisjon for at vogn og sånn kjøpes av besteforeldre til førstefødte i alle fall, det har jeg aldri vært borti, vi fikk vippestol av svigerfar da vi fikk eldste da, ellers har de kommet med ordinære fødselsgaver.

Hvilken vogn er det du har landet på da?

Wooow, bortskjemt :p Men så bra for deg da, skjønner du er glad :) hehe. Hadde jeg også blitt :)
Gjett om jeg fikk bakoversveis da!
Han har riktignok godt råd til det da :p og tror det traff på en god varm sommerdag han hadde fått noen øl innabords :p haha
Men han syntes det var kjempe stas og ville være med når vi skulle hente vognen! Kjempe kjekt!

Åhh..... det var litt av en gave.

Jeg vet at noen har en tradisjon for at vogn og sånn kjøpes av besteforeldre til førstefødte i alle fall, det har jeg aldri vært borti, vi fikk vippestol av svigerfar da vi fikk eldste da, ellers har de kommet med ordinære fødselsgaver.

Hvilken vogn er det du har landet på da?
Det blir en Emmaljunga Nitro :)
Lett understell, og liten vogn som passer godt til min minibil og dårlige ledd :D

jeg hadde forløperen til nitro i min tid med de to første, der var styret vendbart i tillegg.

Nå lurer jeg på super nitro, for litt større fremhjul. I 2016 kommer den også med lufthjul om det er ønskelig, men i bare tre mørke farger, jeg er mer sånn der rød/lilla type jeg da. Vi får se når 2016 skikkelig kommer på nett, pr nå er det bare "noen bilder lekket fra en messe" dessverre jeg har klart på finne.

jeg hadde forløperen til nitro i min tid med de to første, der var styret vendbart i tillegg.

Nå lurer jeg på super nitro, for litt større fremhjul. I 2016 kommer den også med lufthjul om det er ønskelig, men i bare tre mørke farger, jeg er mer sånn der rød/lilla type jeg da. Vi får se når 2016 skikkelig kommer på nett, pr nå er det bare "noen bilder lekket fra en messe" dessverre jeg har klart på finne.
Inne på nettsidene til emmaljunga kan du nå velge lufthjul som ekstra utstyr når du bygger vognen din! Men står at den ikke kan leveres før uke 41!

Inne på nettsidene til emmaljunga kan du nå velge lufthjul som ekstra utstyr når du bygger vognen din! Men står at den ikke kan leveres før uke 41!
Ja, det kommer vel mer og mer, men det er fargene jeg er spent på. De kom i august i fjor mener jeg. Kan ha vært sent i juli.

Så snill pappa du har:)

Så koselig! Jeg håper på å få hjelp av min pappa, mn er ennå ikke sikker på hvordan jeg skal stille spørsmålet :-P vi har ikke et nært forhold. Mn håper han hjelper :-)

Så koselig! Jeg håper på å få hjelp av min pappa, mn er ennå ikke sikker på hvordan jeg skal stille spørsmålet :-P vi har ikke et nært forhold. Mn håper han hjelper :-)
Jeg sa at vi sparte til barnevogn og at vi ønsket oss penger til det i julegave. Men så ville han betale hele vognen! :D

Ja da må eg sei, har hatt ein riktig så god dag pappaen din :)

Back
Topp