Heldig jeg!

Olive76

Forumet er livet
Min snille mann har nemlig vært i Oslo idag og har tatt med oreo-kake hjem til meg. han er ikke kommet enda, så venter spent!

mmmmmm. Blir så bra.

hihi... så heldig du er da..[:D][:D][:D][:D] jeg har spist oreois i dag.. riktignok bare på mcern.. men godt for det[8D]

Snill han er... har fremdeles aldri smakt oreokake, så lurer litt på hva "all the fuzz is about"[:)][8D] Må finne noen som baker den, tror den er for avansert for meg[:)]

ORIGINAL: Monsoon

Snill han er... har fremdeles aldri smakt oreokake, så lurer litt på hva "all the fuzz is about"[:)][8D] Må finne noen som baker den, tror den er for avansert for meg[:)]

Ser ut til av vi er i Selbu på bursdagen min. Det hadde jo vært en glimrende anledning til å servere Oreo-kake for deg, tror du ikke? (Er i påsken)

ORIGINAL: Olive76

Ser ut til av vi er i Selbu på bursdagen min. Det hadde jo vært en glimrende anledning til å servere Oreo-kake for deg, tror du ikke? (Er i påsken)

oioi[:D] Vi blir kanskje borte første del av påsken, og helligdagene hjemme[:D] Hadde vært koselig å se dere og da, ikke bare for kakens skyld [8D][;)]

Så kjekt Olive!!! Er nysgjerrig på hvordan han oppbevarer kaken.. kjølebag?[:D]

hmmm det er godt, så snill han er.

Da må jeg ta med deg ut så du får testen den når du kommer til oslo[;)]

ORIGINAL: silje a

Da må jeg ta med deg ut så du får testen den når du kommer til oslo[;)]

Kanskje det ja [:D] Dårlig med oreokake i Selbu nemlig [:)]

ORIGINAL: Actrine

Så kjekt Olive!!! Er nysgjerrig på hvordan han oppbevarer kaken.. kjølebag?[:D]

De kakestykkene fra deli de luca tåler fint et par timers transport. Det smakte helt aldeles fantastisk. (den er litt mer seig i konsistensen enn den jeg lager og dermed enda mektigere...)

så deli de luca er plassen å kjøpe de på når en er i oslo? (skal til oslo i mars.. og treffe SiljeA og dra på musical[:D])

så deli de luca er plassen å kjøpe de på når en er i oslo? (skal til oslo i mars.. og treffe SiljeA og dra på musical[:D])

Der JEG kjøper den når jeg er i Oslo i alle fall....

Heldige du. Er ikke spesielt imponert over oreokake selv, men forstår gleden ved å få noe man elsker - særlig når man er gravid!

Back
Topp