Hel#%*€#$ glatta

ECB

Glad i forumet
skulle ut å starte bilen for mannen min. Han skal kjøre på butikk å kjøpe siste rest som vi mangler til imorgen. Og selvfølgelig klarte jeg å skli i trappa ute å falt ganske hard på rompa. Fikk tatt meg greit for med hendene så de gjør dritvont, men fortsatt. Det smalt godt opp i ryggen og bekken. Det jeg er redd for nå er spiren. Er 12+5 i dag. Tror dere det kan være risiko for skade? Vet med 100% sikkerhet at sykehuset ikke blir å ta meg inn for sjekk. Det er et lite sykehus og de er ikke glade i å kalle inn gyn for så «lite»

Fall er mer risiko senere i svangerskapet, og da tar de deg nok lett inn for sjekk om du skulle være uheldig. Så tidlig som nå så ligger den lille larven veldig godt beskyttet inni der.:)

• Liker
Reactions: ECB
Heldigvis har jeg doppler. Er nå ca en time siden jeg falt. Og fant hjertelyden nesten med en gang <3 satt lenge å lurte på om jeg torte å sjekke med doppler.

Minien er veldig godt beskyttet... er vel værre når man er langt på vei, for det kan starte fødselen :)

Minien er veldig godt beskyttet... er vel værre når man er langt på vei, for det kan starte fødselen :)
Fall er mer risiko senere i svangerskapet, og da tar de deg nok lett inn for sjekk om du skulle være uheldig. Så tidlig som nå så ligger den lille larven veldig godt beskyttet inni der.:)
Tusen takk for veldig betryggende ord. <3

Jeg tror nok det har gått helt fint, de ligger ganske trygt og beskyttet inni mangen, i mitt første svangerskap datt jeg ned trappen i uke 32. Å det gikk helt fint. Så du trenger nok ikke bekymre deg:happy:

Det er først senere i svangerskapet man er redd for harde fall på rumpa, da man er redd morkaka kan løsne. Så tidlig ligger de heldigvis godt beskyttet inni der [emoji173]️

Back
Topp