Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merkelig det det, i de to andre svangerskapene har allergier roet seg veldig, har ikke hatt stort behov for medisiner. Denne gangen er det verre enn noen gang! Tar loratadin og en nesespray, livostin? Nasonex brukte jeg i sommer, den funket veldig bra da hvertfall, men det er kanskje ikke bra Under graviditet siden jeg fikk livostin nå. Funker ikke i det hele tattEr allergisk mot alle typer fyr og pollen. Ikke testet for mat og støv, men nyser lett. Når jeg ikke ammer tar jeg cetirizine og nazonex i tillegg til ventoline og cymbicort . Nå som jeg ammer reagerer jeg nesten ikke på noe, rare greier...
Brukte nazonex under svangerskapet ved behov, får nemlig bihulebetennelse av allergien uten den. Husker ikke om det var fastlegen eller farmasøyten som sa jeg kunne bruke den. Den fungerer jo lokalt så burde gå da. Har du lest på relis om den?Merkelig det det, i de to andre svangerskapene har allergier roet seg veldig, har ikke hatt stort behov for medisiner. Denne gangen er det verre enn noen gang! Tar loratadin og en nesespray, livostin? Nasonex brukte jeg i sommer, den funket veldig bra da hvertfall, men det er kanskje ikke bra Under graviditet siden jeg fikk livostin nå. Funker ikke i det hele tatt![]()
Brukte nazonex under svangerskapet ved behov, får nemlig bihulebetennelse av allergien uten den. Husker ikke om det var fastlegen eller farmasøyten som sa jeg kunne bruke den. Den fungerer jo lokalt så burde gå da. Har du lest på relis om den?
Jeg blir fryktelig tett av allergien min, så får astmaanfall om den blir for illeHar ikke sjekket nei, skal nok til legen neste uke uansett, så får høre om andre alternativer da. Funker ikke sånn det er nå, blir så hissig av allergier også jeg, blir så sint av å klø så fælt og hele tiden snørre! Men du brukte ventoline og noe annet også? Er ikke det astmamedisin? Hvordan hjelper den på allergien?