Hektisk uke!

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Denne uka blir hektisk kjenner jeg.. Starter med akupunktur i morra, fotballkamper med guttungen på kvelden, onsdag er det ultralyd, torsdag er det foreldresamtale på dagtid og fotballtrening på kvelden, fredag er det samtale med jordmor (om fødsel) kl. 0800 og legetime kl. 0940, og til slutt mandag er det time til kontroll hos jordmor.. Skal ikke kjede meg for å si det sånn :p

Jaja, uken din vil gå fort iallefall:D Huske hvile innimellom da;)

Litt deilig med en travel uke da, så går tiden fort, men husk å ta deg en pust i bakken også ;)

Oi, skal si du blir en busy dame :) Gleder meg til å bli fotball-mamma selv (Om han velger å spille fotball da).. ;)
Ha en fin, hektisk uke :)

Oi, skal si du blir en busy dame :) Gleder meg til å bli fotball-mamma selv (Om han velger å spille fotball da).. ;)
Ha en fin, hektisk uke :)
Ja, er gøy å være fotballmamma :D Men med alle hormonene vi har innabords nå, er det greit med solbriller om de scorer mål etc.! ;) Hehe, har blitt noen tårer for å si det sånn :p

Sånn er det til meg også! Trodde det ble rolige dager under permisjonen, og de første dagene kjedet jeg meg sånn og var redd jeg skulle gå på veggen før fødselen var i gang.. Men når jeg ser på denne uka så skjønner jeg at det ikke blir så rolig likevel :P I dag har jeg hatt besøk av en venninne og babyen hennes, i morgen skal jeg på jordmortime, på onsdag skal vi til dyrlegekontroll med voffsen, på torsdag er det første treff i barselgruppen for oktober og på kvelden skal vi besøke ei venninne og hennes 1,5 uker gamle baby.. Så er det plutselig helg igjen!

Dessuten er det fullmåne på torsdag - så hvem vet.. kanskje babyen er her før vi rekker å ta helg? ;-)

Ja, det hørtes ut som du har nok å gjøre ;) Har selv ei hektisk uke, så får ta det positive med det at dagene flyr raskt avgårde i hvert fall :)

Back
Topp