carinasverden
Forumet er livet
Idag har virkelig vært en fullstappet dag. Sto opp kl 06.00, måtte dra 06.30 for å rekke tog til oslo. Var dagmamma fra jeg kom til oslo til søstern min kom hjem 16.30, Jentene ville nesten ikke sove, så siste delen var det hyyyling, mens jeg har en jente på hvert kne og humper og synger "lille petter edderkopp" osv[8D], med nsb sine morsomme forsinkelser var jeg ikke hjemme før 18.15. Da måtte vi få i vesla mat osv. Hun var så utslitt så hun gråt og gråt, ville egentlig helst ha bare pupp, men vi fikk i henne litt hjemmelaget grønnsaksmos[:)] ca 19.00 var hun endelig i seng. Begynte med middag, som vi nå nettopp har fått spist[:-]
Småsliten nå ja[8|] Ble liksom 12 timer jobb, men nå kan jeg "heldigvis" se fram til en natt med jevnilg vekking for pupping[8D] Også er det pån igjen.
Forresten, dette er et seriøst spm: Hvordan klarer dere å ha det ryddig og få vasket osv i tillegg til alt annet? Jeg skjønner ikke hvordan tiden skal strekke til, med mindre jeg begynner å droppe soving[8D][:D]
Dette var min dag, hvordan var deres?[;)]
Småsliten nå ja[8|] Ble liksom 12 timer jobb, men nå kan jeg "heldigvis" se fram til en natt med jevnilg vekking for pupping[8D] Også er det pån igjen.
Forresten, dette er et seriøst spm: Hvordan klarer dere å ha det ryddig og få vasket osv i tillegg til alt annet? Jeg skjønner ikke hvordan tiden skal strekke til, med mindre jeg begynner å droppe soving[8D][:D]
Dette var min dag, hvordan var deres?[;)]