Hektisk dag

carinasverden

Forumet er livet
Idag har virkelig vært en fullstappet dag. Sto opp kl 06.00, måtte dra 06.30 for å rekke tog til oslo. Var dagmamma fra jeg kom til oslo til søstern min kom hjem 16.30, Jentene ville nesten ikke sove, så siste delen var det hyyyling, mens jeg har en jente på hvert kne og humper og synger "lille petter edderkopp" osv[8D], med nsb sine morsomme forsinkelser var jeg ikke hjemme før 18.15. Da måtte vi få i vesla mat osv. Hun var så utslitt så hun gråt og gråt, ville egentlig helst ha bare pupp, men vi fikk i henne litt hjemmelaget grønnsaksmos[:)] ca 19.00 var hun endelig i seng. Begynte med middag, som vi nå nettopp har fått spist[:-]

Småsliten nå ja[8|] Ble liksom 12 timer jobb, men nå kan jeg "heldigvis" se fram til en natt med jevnilg vekking for pupping[8D] Også er det pån igjen.

Forresten, dette er et seriøst spm: Hvordan klarer dere å ha det ryddig og få vasket osv i tillegg til alt annet? Jeg skjønner ikke hvordan tiden skal strekke til, med mindre jeg begynner å droppe soving[8D][:D]

Dette var min dag, hvordan var deres?[;)]

Pass på så du ikke sliter deg helt ut nå [:)]

Det er på håret at det ser presentabelt ut her! Vi tok en skikkelig ryddings for et par uker siden, og nå bare smårydder jeg litt hver dag, og støvsuger når jeg ser det er på tide. Da er det mye enklere:) Sambo vasker i helgene:)

åhåi for en dag du har hatt!

her er det ryddig fordi jeg har vaskehjelp en dag i uken[8D] må se ryddig ut før vaskehjelpen kommer, så da får jeg alltid et spark i rompa.
Gleder meg til vi får bygget om her sli at vi har et eget vaskerom..for klesvasken skjønner ikke jeg hvordan folk får unna[8|] tror vi vasker noe hver dag med en grøtgutt og en bhgjente[&:]

Du er jammen sprek Carina

(Akkurat NSB savner eg ikkje , når det gjelder Oslo)

ORIGINAL: Vesten

Du er jammen sprek Carina

(Akkurat NSB savner eg ikkje , når det gjelder Oslo)

haha virkelig?
På fredag måtte jeg vente i 1 time ca på tog, måtte bytte tre ganger pga toget ble kansellert[8D]
Jeg EEELSKER nsb[:'(]

hehe, jeg/vi prøver å få tatt litt hver dag, men sliter med å holde følge med rotet[8D]
Vil helst få det litt strøkent før helgen siden jeg tviler på at Henrik klarer det når han skal være alene med Andrea for første gang (utenom noen timer av gangen)[8D]

Her lever vi med rot!
Blir et skippertak av og til, men det holder ikke så lenge av gangen dessverre. For oss hjelper det å få folk på besøk, da MÅ vi jo rydde.
Er ikke mye man får gjort med en liten krabat man skal passe på, og du passe jo på to! Er det mye mer arbeid enn en? Har hørt at en er som ingen og to er som ti [8D]

Blir det slik hver dag?

Syntes det hørtes i overkant mye ut! Det tror jeg virkelig kommer til å slite både deg å veslejenta deres helt ut.. Stor KLem til deg å håper virkelig du får sove godt i natt!!

ang husarbeid må søvn offres ja.. men ville prioritert en litt større sjau en lettere dag enn det dere har hatt i dag også gjelder det å være sflink å rydde opp etter seg hele tiden. og et annet råd er å ta med deg 1 ting fra det rommet du går til dit du skal (om det høret til der da) [8D]

herregud for en travel dag a?!!
håper ikke du skal ha det sånn hver dag!??

ang husarbeid:
her leker vesla veldig bra alene om mårran.. så da tar jeg en rask runde med støvsuger`n..
så når hu sover første duppen tar jeg en runde med moppen.. [:)]
tar litt hver dag for da slipper jeg og ta sånne stor sjau innimellom..
ligger jo leker og ting over alt i stua, men det får bare være.. prøver og samle sammen litt før vi legger oss da..

Vaskehjelp en gang i uka [:D]
Vi fikk oss det da guttungen holdt på som værst med reflux og pustestopp...måtte jo bære han hele tiden eller holde han oppreist i sovende stilling...så lite tid til vask da.

Også er det så behagelig, så ho har jaggu meg blitt  [:D] Da får jeg nyti tiden med lillegutt før jeg begynner å jobbe. Selvom vi har vaskedame så støvsuger jeg/vasker gulv i oppholdsrom hver dag ( vi har både hund og katt)

Back
Topp