HEKTA!!!!!

~Kathrine~

Forumet er livet
Er det fler en meg som er rimelig...ehhh...mye hekta på dette forumet???
Jeg stor koser meg fremfor skjermen når jeg leser & svarer på innlegg fra dere!!!!

"Hekta det er meg det"

Kathrine

Jeg er fullstendig hekta jeg også .. er inne her flere ganger om dagen for å lese forumene og se om jeg har fått noe svar .. gleder meg til å komme hjem, for det første jeg gjør er å slå på dataen og gå inn her [:D]

rimelig hekta kan du si [8|]

har det på akkurat samme måte, bare må ha det....hehe [:D][:D][:D]

Ganske hekta!!!!
Sitter foran pcen mens jeg samtidig ser på Hotel Cæsar nå.[:)]
Jeg må innom vær dag, føler jeg går glipp av noe viss jeg ikke er her....

Hehe...ser åsså på cæsar samtidig...sitter i go sofan med pcn på fanget...kan ikke gå glipp av mye da.

Kathrine

Må vell få meg en bærbar pc, så den kan være med meg over alt....som på do...hehe[:D]

ja det er vell det neste....*fniiis*

ja her er det mye å lære...har lært enormt mye å ikke minst fådd mange gode tips om ditt & datt!!! Kathrine

må si meg enig her,kjempe kos.men det som er litt dumt er at når jeg slenger meg ned foran sjermen,så blir jeg jo sittende.[:D]så jeg prøver å få unnagjort di mest nødvendige tinga før jeg logger meg på.

tiden bare flyr når jeg første er i gang,[:D].i går måtte jeg ta meg selv for å ikke glemme ut middagen.

men det er så koselig atte.

ORIGINAL: kjersti:)

så får man jo svar på ganske mye rart også! Cicci: For noen herlige unger du har forresten![:)] Så søte

Tusen takk for det[:D][:D]

Det er bra sikkert bast [;)]

litt hekta ja[:)]

Sambo sier jeg har blitt hekta ja.. [8|]

ORIGINAL: bast

"Et trykk og du er hekta......HEKTA"

Kunne ikke ha få sagt det bedre[:D]

haha ja hekta her oxo. kjæresten min lurer på hvorfor jeg sitter så mye forann kjermen,er det det der baby greiene du holder på med spør han hahahahaha. er så kjekt når det er så mange i samme situasjon[:D]

så sant som det er sagt[:D]

okey da toveli6...da er vi dataelskere [:D][:D][:D]

jeg signerer på den jeg[:D][:D]
ORIGINAL: bast

"Et trykk og du er hekta......HEKTA"

hehe... blir ganske hekta faktisk [:)]
sitter jo som regel hjemme om dagen og da er det kos å ha noe å finne på synes jeg...
Pluss at det er moro å skrive med noen som faktisk har barn,
eller venter eller prøver iherdig å lage ett
Føler meg litt alene med dette mammagreiene innimellom og da er det godt å ha noen
som skjønner meg og som jeg kan sutre litt til og det er da dere jenter [:D][:D]

Et trykk å man er hekta!!! Sånn var det i allefall for meg... Var på besøk i hele går kveld hos lindaen her på forumet.. Det var kjempekoselig det..
Men det blei jo ikke noe babyverden på meg da... Og i dag skal jeg til ei venninne... ojojoj abstinenser... Hele 2 kvelder uten dere....

Kaldsvetter og greier!

Nå hadde jeg litt fri mellom 2 pasienter og da er det selvfølgelig rett inn her å se hva som har skjedd... Tjihi

Back
Topp