Hekta....

Dorothy_1

Gift med forumet
Er det noen flere her som IKKJE er hekte på noe spesielt I svangerskapet??????
Batyr det at man har alt av næringsstoffer som man trenger?????
Lurer....

[:D]

hmm godt spørsmål der du stiller....eg er ikke hekta på noe spesielt,men har dessverre alltid vært glad i chips[:@]

Blir ekstra hekta på druer æ, spesielt de røde som æ egentlig ikke like.
Takk og pris for at det e sundt og vanndrivanes...[:D]

Blitt helt hekta på valnøtter og, har vi ikke det i huset blir æ forbanna.. MINE NØTTER!!

jeg er ikke hekta på noe spez, vil bare ha mat generelt.. hi hi..

har vært hekta på soft is, nå er jeg hekta på kvikk lunsj

pølser, søtt  da spesielt troika... nam nam nam.... 

Hei, hei

Er så sjelden her inne, men må spørre: Er druer vanndrivende? Sliter litt med hovne bein osv, er 23+6. Er litt hekta på druer og det er jo supert hvis de er vanndrivende[:D]

Har ikke EN ting jeg heller. Men spiser MYE mer og hadde et nugattikick en kveld her.

men tror det er veldig individuelt om man får dilla på ting eller ikke. Så vidt jeg har forstått så er det hormonene som styrer det.

M

Er ikke hekta på en spesiell ting.... Har bare masse matlyst og er skikkelig godteri sugen hele tiden.

Har ikke vært hekta på noe som helst så langt..Hvorfor det er sånn aner jeg ikke...
men alle som spør meg om jeg har dilla på noe spez synes det er rart når jeg sier nei[8|]

Er foreløpig ikke hektet på noe spesielt, men er bare 15 uker ut i svangerskapet da...
Med nr. 1 var det tomater, jordbæryogurt og mûsliblanding(som jeg da på den tiden normalt ikke likte engang). Med nr. 2 var det først milkyway, så tørkede bananer også de siste to månedene var det isbiter... av alle ting! Og stakkars mann, om det ble tomt for isbiter i fryseboksen... da ble det månelyst!

Har flere ganger hørt at det sies at man mangler visse typer vitaminer, mineraler eller andre næringsstoffer, men vet ikke om det stemmer?!

SJOKOLADEMELK!!! Altså kald melk med o'boy oppi!! MMMMMMM!!!!!!
MÅ ha det, bare MÅ ha det!!

Jeg har heller ikke noe sånn MÅ HA - greie jevnt over. Men kan i matbutikken (særlig om jeg er litt sulten da, og det er jo ikke så sjeldent...[8|]) se noe som jeg absolutt bare MÅ kjøpe fordi jeg har så lyst på det. Og når jeg kommer hjem og skal legge det i skapet tenker jeg 'urk', og så blir det med det... (har bl.a. noen Salinas-kjeks liggende som har ligget i et par mnd. sikkert. Men jeg MÅTTE ha dem assa...[8|]).

Er jo hekta, men ikke i en ting.... Heller alt mulig... is, frukt, godt brød m alt mulig godt pålegg... 

Tenker mest på at nå er det greit å ha lyst på alt mulig.....

EG ER SKIKKELIG HEKTA, MEN IKKJE PÅ MAT.... TRU DET ELLER EI MEN DETTE ER EG VANVITTIG HEKTA PÅ:

- PUTTE MANGE SWEET MINT TYGGISER I MUNNEN PÅ EN GANG OG TYGGE TIL SMAKEN ER VEKKE.

- PUSSE TUNGA MED MASSE TANNKREM. DET MÅ VÆRE COLGATE OXYGEN...

- "VASKE" MED JIF SPRAYER BERRE FOR Å KJENNE LUKTA, SOM GJER MEG HEILT MO...

ER DET MULIG Å BLI SÅ RAR!!!!!?????

ORIGINAL: airam

EG ER SKIKKELIG HEKTA, MEN IKKJE PÅ MAT.... TRU DET ELLER EI MEN DETTE ER EG VANVITTIG HEKTA PÅ:

- PUTTE MANGE SWEET MINT TYGGISER I MUNNEN PÅ EN GANG OG TYGGE TIL SMAKEN ER VEKKE.

- PUSSE TUNGA MED MASSE TANNKREM. DET MÅ VÆRE COLGATE OXYGEN...

- "VASKE" MED JIF SPRAYER BERRE FOR Å KJENNE LUKTA, SOM GJER MEG HEILT MO...

ER DET MULIG Å BLI SÅ RAR!!!!!?????

Det er joh et navn på det når Gravide bare MÅ ha spesielle greier, Husker Ikkje helt hva det het..... [:D]

Back
Topp