Hekta

Har spist altfor masse av det fordi det stagger kvalmen, farlig :P

Småkvalm og uggen hele tiden. Spiser noe hele tiden. Smågodt, potetgull, frukt...vekta går opp ja:meh:

Ikke så glad i potetgull, men ritz-kjeks derimot! Hadde ikke klart meg uten! Er jo nesten som potetgull, bare tykkere skiver! Hehe :)

Har spist en del av det ja ;)

Hekta eller kanskje ikke hekta når jeg ikke spiser det men en sikkelig feit bestillings pizza med biff bacon og peperoni, ser Serr film snutter på instagram å sikler,, kan ikke spise pga allergi, så da må jeg spise det flere ganger per dag gjennom øya :p:wideyed:
Lei all mat jeg tåler og sugen på alt jeg ikke kan få,hahaha, men sånn er det vel med alt! :eek::inpain::sour::meh::arghh::hungover:

Elsker hamburger og chips og druer :-)

Hekta eller kanskje ikke hekta når jeg ikke spiser det men en sikkelig feit bestillings pizza med biff bacon og peperoni, ser Serr film snutter på instagram å sikler,, kan ikke spise pga allergi, så da må jeg spise det flere ganger per dag gjennom øya :p:wideyed:
Lei all mat jeg tåler og sugen på alt jeg ikke kan få,hahaha, men sånn er det vel med alt! :eek::inpain::sour::meh::arghh::hungover:
Jeg har samme med en feit Hawaii-pizza! Skinke og ananas med Bernaise til. Men kan heldigvis spise det, bare prøver å la være :p

Sjokolade! Alt av sjokolade... Men er så kvalm at jeg ikke klarer å spise så masse. Bare jeg får i meg noe tenker jeg hjelper litt da:)

Back
Topp