Hekta på.....

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Har blitt helt hekkta på grandiosa for tiden,bare navnet får meg til å få vann i munnen...
med han første så var is pinner og kokkosboller så å sei det eneste eg spiste. Kunne spise en 10pk med is og 2-3 6pakkninger med kokkos boller.. Gjeddna ikkje rart eg øa på meg 30!!kg ;)
Med dem to andre har det ikkje vert noe særlig MÅ HA,var helt besatt på klementiner med nr 2 eneste,da klarte eg ikkje lukta av noe snop.

Har dere noe som dere bare "MÅ HA''??

Varierer fra dag til dag.. I dag har det vært werther's originale ;)

Her varierer det veldig hva jeg "må" ha.
Og som regel så er det ikke så godt som jeg forestilte meg før jeg fikk det :p
Eneste jeg virkelig synes er digg nå er appelsiner :)

Med første måtte mann kjøre til han fant haribo stjerne mix. Han tårte ikkje komme hjem uten.. Denne gang har jeg ikke noe spesielt.. Men blir fort lysten på forskjellig. I kveld, nuddler... :-)

Sent from my ST18i using BV Forum

Har ikke dilla på noe i grunnen, men klarer ikke steke lukt! særlig kjøpepizza... :)

Blåbærmuffins :) pluss har lyst på kebab kver dag, men d takle ikkje lommeboka :P

I dag er det tyrkisk peber! I går var det salt Dent. Varerierer veldig, men egg er vel en gjenganger.. Det spiser jeg mye mer av for tiden!

Sjokolade melk (må være o'boy, og må ha det hver morgen), ellers er det ikke noe særlig. Får plutselig slike kick, men går også fort over :)

Varierer veldig fra dag til dag, men appelsiner er alltid godt! Men hvis jeg først har fått noe for meg, så MÅ jeg ha det, der og da!
Grandiosa var stort sett det eneste jeg tålte i begynnelsen av sv, nå tåler jeg ikke tanken engang :eek:

Her varierer det veldig fra dag til dag .. Men stort sett er salt lakris bankers for å dempe "hol-heten" :P
Men spouser en del frukt - for det meste druer og epler :)

Her går det i frukt for tiden; klementiner, appelsiner, kiwi, nektariner, druer og grønne epler. Har veldig lyst på grandiosa så det skal jeg unne meg da jeg setter beina på norsk jord igjen :)

Huff, her er det "må ha", som varierer fra uke til uke. Først var det nudler, å det klarer jeg ikke lukta av en gang nå. Ellers så har det vært ostepop, sjokolademelk....

Isbiter:)

Back
Topp