vestlandsjento
Gift med forumet
Lagar det nesten kvar dag! Andre som lagar dette og har tips til kva som er godt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Guria
Nå skriver min kjære inn til deg, for det er han som er smoothies kongen her i huset! Nam Nam!! [:D]
ORIGINAL: vestlandsjento
Hørres godt ut[:)] Aldri sett tropisk fruktblanding. Ligg den i frysedisken? Eller er det på boks som du fryser?
ORIGINAL: Apple
Lager det ikke så ofte, men her er hva jeg pleier å ha i:
- Cultura med jordbær- eller bringebærsmak
- Frosne bjørnebær
- Banan
Enkelt og greit, men veldig godt! [:)]
ORIGINAL: Nathaniel
Hørres godt ut[:)] Aldri sett tropisk fruktblanding. Ligg den i frysedisken? Eller er det på boks som du fryser?
Jeg vet de har det på Coop Obs, Ultra og tror også de har det på Smart Club.. En slik monsterpose som tar halve fryseren[:D]
Vi synes det er veldig godt med tropisk fruktblanding (frosset) og blander dette med yoghurt naturell, banan og en boks annanas.... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
ORIGINAL: Apple
Vi synes det er veldig godt med tropisk fruktblanding (frosset) og blander dette med yoghurt naturell, banan og en boks annanas.... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Jeg måtte fortelle denne oppskriften til mannen min, og han syntes det hørtes godt ut. [:)]
ORIGINAL: *Levende Lys*
har smakt den de har på bensinstasjoner, men den er dårlig[:'(]
ellers har vi aldri laget dette hjemme
ORIGINAL: *Levende Lys*
har smakt den de har på bensinstasjoner, men den er dårlig[:'(]
ellers har vi aldri laget dette hjemme
Den du lage sjøl er minst 100 ganger bedre[;)] Og kjempe sunt e da og[:D]
No kosa eg meg med ein tropisk smoothie[:)] Fantastisk god! Men eg greidde å ødelegga blenderen min.. Blei litt grådig og tok for masse frossen frukt i[8|] Heldigvis fiksa food-prosessoren resten[;)] Litt klumpete, men veldig godt[:)]