Hekta på sjokolade!

~miluna~

Forumet er livet
hallo i natta.. (obs, klokka mye joh!) æhh flere som er HEKTA på sjokolade eller???? jeg må ha hver dag! uff uff [:@] klarer bare ikke å la være.. noen som vet om det er skadelig for fosteret med "mye" sjokolade?? kan jo være det økende sjokoladebehovet er en erstatning for røyken, men allikevel.. vanskeligere å kutte sjokolade enn røyk! [:-]

Sjokolade er jo sååå godt!!!!!!! Bedre å spise sjokolade enn å røyke da[:D]

Åååhh! Nå fikk jeg lyst på sjokolade!![:D]

Jeg har også fått helt dilla på sjokolade.. Hadde det før også da, men da skulle det helt være melkesjokolade. Nå klarer jeg ikke å spise det, synes ikke det smaker noe godt lenger. Nå klarer jeg bare å spise mørk sjokolade uten noe dill dall inni.. Jo mørkere jo bedre[;)] Jeg leste faktisk et sted at litt sjokolade hver dag, var beroligende for fosteret, og at fosteret blir glad av det, men det var i små mengder, så det er jo ikke noe bra og "bøtte innpå" heller[:D] Det var en tysk forsker som hadde funnet ut av dette. Så litt sjokolade kan vi nok spise med god samvittighet[:)] Ellers så finnes det jo og så kjempefine sukkerfrie sjokolade på helsekost, heldigvis[:D]

Kos og klem

Jupp, skjønner hvordan du har det..
Har den avhengigheten selv jeg... en skummel ting siden jeg ikk er en gang gravid...
men jeg må ha en stratos hver dag for å fungere riktig [:D][:D][:D]

Mmmm....det er godt da...[:)]

Ååååh så bra det finnes mer enn 1 sjokomonster ;) i beg. av svangerskapet hadde jeg ikke lyst på sjoko i det hele tatt, men nå!!! - uff uff.. ække sånn at jeg spiser 5 kg assa, men likevel.. blir jo en eller to eller tre om dagen da... skjerpe seg! [:@] fra i morgen skal jeg kun unnvære meg sjoko 2 ganger i uka! nedtrapping....... hmm fins det no sjokoplaster mon tro ? [:D]

Back
Topp