hekta på noe?

kosemor

Glad i forumet
Appelsin er nok greia mi.. mat er godt generelt fordi det holder kvalmen borte, men for å holde den greit borte må man spise nesten hvert 30 min eller drikke noe..

noe du liker ekstra godt nå?

er vel ikke det værste å være hekta på..de blir jo bare bedre og bedre utover også nå som det drar seg mot påske

Jeg kjenner også et sug etter appelsin, men tåler det ikke. Så da har det blitt vann med limebåter i stedet... Tror det er det syrlige man tiltrekkes av. Pluss at jeg også synes at det hjelper mot kvalme. Clementiner tåler jeg, og det funker også. :)

Jeg har så lyst på sjokomelk, hele tiden! Prøver å begrense meg selv, da det ikke akurat er den sunneste dillen... Men iskald sjokomelk, mmm...

Veldig dilla på tomat jeg :)

Bringebær syltetøy:-p

Jeg har blitt gal etter iskrem ol.. Naaaaaaaaam!!!

Alt!! Jeg har lyst på alt mulig, og mye jg ikke vanligvis er så glad i. Sjokolade, tortillachips (liker nesten ikke d til vanlig?!) og aaalt. Må spise hele tiden for å holde kvalmen unna. Spent på hvor dette ender.. Prøver å være sunn assa, og spiser vanligvis veeldig sunt. Sist levde jg på appelsin og appelsinjus, så litt mer variert må :)

Nachochips (de er nok det tørre og salte som tiltaler meg og kvalmen), sjokadepålegg og o'boy, salt lakris... Men er usikker på om det noe jeg er hekta på eller om det bare er ting som tiltaler meg fordi jeg er kvalm og dytter i meg det første jeg ser...hehe...For jeg spiser det jo ikke hver dag ;)

Forrige gang va d melon å gulrot :-) den hær gangen e d smågodt, bære må ha d.. håpe d går over etter æ har passer 12 uke

Nå har jeg blitt gal på solrik som smaker jordbær og appelsin.. Passer vel med barnedrikk når man skal få baby? Hehe

Back
Topp