Hekta på Nektariner og Frisk mints...

VokserOGgror

Elsker forumet
Spiser en kurv med nektariner hver dag, de må være knallharde, så har jeg hatt en stor trang til å spise tannkrem, men har funnet ut at frisk mints smaker nesten det samme, så jeg tar 4-5 slike i munnen og tygger i vei, kan ikke forklare hvor herlig det er...[:D]

Får håpe du snart blir lei...hehe. Blir du ikke kvalm....[:)]Jaja, vi er nå litt rare vi gravide!!!

ja håper jeg blir lei snart, for gruer meg til da butikkene ikke lengre har nektariner...[:(] neida blir ikke kvalm[;)] Har spist en pakke med friskis nå på 10 min[&:][&:] står at de kan virke avførende, hehe

Tenkte på det med butikken, men da kommer klementinene, det gleder jeg meg til...de saftige gode som blir billigerer og billigere. Koser meg med druer enda jeg!! Og sjokolade.......[:)]

Her går det i sjokolade og gulerøtter. Og jeg som ikke liker sjokolade til vanlig[:'(] Gleder meg til clementinene kommer, kan nesten ikke vente[:D]

Nå fikk jeg lyst på godteri, masssse små godt og kokkosboller. Har hatt lyst på kokkosboller i hele dag, har jeg det i morra også så må jeg nok innom å kjøpe.

Kjøper en kurv nektariner annnhver dag jeg også..
Det er helt klart et MUST!!! [:D]

Har ikke tenkt på at det er en sesong frukt..ble litt små nervøs nå ja..hehe..Hva kan jeg erstatte det med mon tro? [:)]

Her går det og ein del i nektariner, men et masse Pink epler og.

ORIGINAL: Mor Kari

Får håpe du snart blir lei...hehe. Blir du ikke kvalm....[:)]Jaja, vi er nå litt rare vi gravide!!!

fikk hekta på røde druer for todager siden jeg kan bare ikke stoppe må ha det bare må[:)][:)]

En av grunnene til at jeg må ha nektariner er at de er knakende harde, så jeg tenker jeg får gå over til gulerøtter når de slutter å selge nektariner..men de er jo ikke like god da, men med en god dipp til, så skal jeg nok klare meg[;)] Men dette med at jeg MÅ ha friskis, det må jo gje seg snart...eter 2 esker for dagen, temmelig luftig i magen ja,..

ORIGINAL: loeve

Her går det i sjokolade og gulerøtter. Og jeg som ikke liker sjokolade til vanlig[:'(] Gleder meg til clementinene kommer, kan nesten ikke vente[:D]

mm. jeg også ser virkelig frem til klementinene!! nam, men de er aldri gode med en gang de kommer da..

Back
Topp