Hekta på mat?

Veldig sansen for kinamat, sushi osv. Mandariner, farris, kjøtt, sjokolade. Men ikke sånn måååååå ha dette sekund som jeg hadde i mitt første svangerskap (med mango). Men det kom seinere da :)

Nei, hadde ikke det forrige sv.skap heller :)

Nei, foreløpig er det ingenting jeg har blitt hektet på. Men det er jo en stund igjen :)

Her har det roet seg helt igjen, og det er så digg. En periode var jeg helt ekstremt fysen på lakris og andre salte ting.

Klementiner er farlig godt!! Men som dere andre sier, ikke slik at jeg MÅ ha det når jeg kommer på at jeg har lyst på:p

Har faktisk ikke blitt hekta på noe enda. Forrige svangerskap var jeg hekta på isbiter, kunne spise det hele tiden :D Men det er enda en stund igjen, kanskje jeg blir hekta på noe :p

Nei, har ikke blitt hekta på noe spesielt, og har ikke hatt noen rare cravings heller :p

Ikke nå lengre :D i begynnelsen MÅTTE jeg ha knekkebrød med smør og gulost, og så var det hjemmelaget potetmos en periode. Nå har det roet seg heldigvis. Men matlysten er generelt stor om dagen da :p

Jeg er hekta på sure ting, som druer, klementiner og surt godteri. Synes også grøt (både semule-, havre- og ris-) er fantastisk om dagen,

Back
Topp