Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener du at DE her hekta eller at du spiller det spillet?Candy crush eller my little pony spillet til ungene på iPad.
Det er jo et sinnsykt artig spillSpiller hayday og har gjort det lenge. Det ødelegger ikke nattesøvn, men er mer noe å fikle med når jeg må sitte i ro![]()
Det er jo veldig avhengighetsskapende, jeg er vel heldig i det som klarer å se på det kun som et spillDet er jo et sinnsykt artig spillmen jeg måtte bare kutte det ut -igjen- fordi jeg spiller for mye. Og skal være med på alle events. Båtene droppet jeg, det gikk i byen, ordre fra ordfører og den hest-racinga. Men jeg ble så skuffa og oppgitt når jeg failet et oppdrag at jeg begynt å bli litt redd for meg selv. Det er bare et spill liksom
![]()
Oi da, ja... Da tror jeg man har ett problem.Det er jo veldig avhengighetsskapende, jeg er vel heldig i det som klarer å se på det kun som et spillleser på forumer og og slik og jeg lurer på av og til på om de som aktivt spiller i det hele tatt har et liv! Noen som skal være med i alle derbys, ta alle bestillinger på båter, ikke klarer å sove viss de vet at dyrene går sultne etc
en på nabolaget mitt skreiv en gang i chatten at han måtte ta en kjapp pause fordi han måtte legge barna men han skulle være kjemperask
noen tar det bare for langt!
Ja men sånne spill er jo greit, man kan spille dere og da, for å så ikke spille på noen dagerSpiller tidvis,men da er det sånne spill som wordfeud eller quizkampen.
Det er fintHayday ja, uff av meg. Ville likt å visst hvor mange timer i mitt liv som er gått med der.
Har også hatt dilla på covet fashion av alle ting. Er ikke spesielt moteinteressert i det hele tatt.
Og word feud!
Nå spiller jeg ingenting. Har ikke tid, baby krever sin mamma.![]()
Kjenner igjen meg der!Spiller candy crush når jeg ikke har noe annet å gjøre. Men var en periode det var så ille att når jeg lukket øynene så var jeg igang med å spille I hode mitt..
Signerer denVar så hekta på candycrush at jeg slettet appen.. Lenge siden nå, da![]()
Mener du at DE her hekta eller at du spiller det spillet?![]()
Ja det er fort å bli lei og...Farmville. Har candy crush og bubble witch også, men de er jeg lei.