Hekseskudd eller bekkenløsning ?

Happyflappy

Flørter med forumet
Jeg fikk litt akutt vont i korsryggen i går da jeg løftet noe. Nå gjør det så vondt at jeg begynte å gråte i ste når jeg skulle reise meg fra sofaen eller jeg lå i ca 30min på siden:oops: jeg er 10+3 og har aldri hatt bekkenløsning før. Dette er 4 svangerskap. Smertene sitter bak i korsryggen og innimellom gjør det vondt å bare trekke pusten.. hjelper å være i bevegelse hele tiden. Men jeg kan jo ikke stå å gå i 24 timer o_O
Noen som har opplevd noe lignende ??

BekkenLÅSNING kanskje. Det kan være akutt vondt, ofte sitte mer på en side over hofte feks. Få deg fysioterapi, finn en som er en del av den refusjonsordningen så det ikke koster så mye. Hadde både bekkenløsning og bekkenlåsning med begge. Bekkenløsning er mer gnagende vondt med økt smerte for aktivitet,og korn ganger for å ligge eller sitte på bestemte måter. Bekkenlåsning er som et hekseskudd. Selv klarte jeg ikke strekke meg over stellebordet for å kle på pysj på eldste, og heller ikke sette meg ned, så ble det bedre men lå på lur. Var bare en til to behandlinger så var det nesten bra

Back
Topp