Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig fint det varVis vedlegget 302529
Hekla dette til forgje unge, kunne egentlig godt tenkt meg til å lage noe slikt igjen, var veldig gøy![]()
Vis vedlegget 302529
Hekla dette til forgje unge, kunne egentlig godt tenkt meg til å lage noe slikt igjen, var veldig gøy![]()
Åå, de var kjempefine!Vis vedlegget 302536
Lagde disse til første, maneten er heklet og kaninen strikket. Lurer på å hekle en lignende manet til denne, "snorene" skal vist minne om navlesnoren som de ofte holder i inne i magen![]()
Vis vedlegget 302547 Har starta med vognteppe, og kommer til å lage rangler, kosekluter samt andre småting, og sokker/tøfler og bukser![]()
På siste omgang av hvert hexagon hekles luftmaskebuene om motstående luftmaskebuer. Sånn unngår man en hard kant som man gjerne får med å feste sånne ruter på andre måter. Gjør det akkurat likt når jeg hekler vanlige bestemorruter også.Så fint og morsomt, hekles det i flere "små" deler som så festes sammen?![]()
Har sett at sånne anbefales på nyfødtintensiv så ungene ikke drar ut ledningene så mye også. (Her tenkt på å hekle og donere)Vis vedlegget 302536
Lagde disse til første, maneten er heklet og kaninen strikket. Lurer på å hekle en lignende manet til denne, "snorene" skal vist minne om navlesnoren som de ofte holder i inne i magen![]()
Har sett at sånne anbefales på nyfødtintensiv så ungene ikke drar ut ledningene så mye også. (Her tenkt på å hekle og donere)
Oi det var stilig! Hva kalles den teknikken for noe?rangle var smart
![]()
Takk skal sjekke det opp, veldig fintTja.. tror det er boblemasker det heter![]()
Ååå, så herligVis vedlegget 302536
Egentlig veldig enkelt, kan anbefale videoer på garnstudio.no eller YouTubeÅåå, så herligJeg har så lyst til å lære meg å hekle! Kanskje jeg må få det til før februar
![]()
Talk for tips! Det skal sjekkes opp etter ferien!Egentlig veldig enkelt, kan anbefale videoer på garnstudio.no eller YouTubeden maneten er stortsett lagd av fastmasker som er grunnsteinen i hekling
![]()
Helt nydeligVis vedlegget 302577 Jeg strikker for det meste, men har begynt hekle noen kosedyr i gaver, så tenkte det må nok bli noen til barnerommether er den første dansemusa jeg heklet
![]()