Heklet hette

OH RLY?

Forumet er livet
Krokodillehetta jeg hekla:

Hva syns? Den er finere på enn den er liggende på bordet da for den legger seg over skuldrene, men jeg ville ikke være med på bildene [8D]
Den ble for lita til meg da, siden jeg var teit å ikke sjekka strikkefastheta mi i forhold til på oppskrifta, så den er passe til en fjortis eller ei lita dame tenker jeg....da kommer ansiktet fint til rette i hullet der og den blir enkel å ta å slenge bakover om man vil ha av hetten for å nyte den snart (forhåpentligvis) skinnende vårsola! skal ikke beholde den så pm om du er interessert

Kjempesøt[:D] men er den strikket også? Siden du nevner strikkefasthet[:)]
Hvilket mønster er de "viftene"[8D]

Er det garnstudio oppskrift dette?
var kjempefin!!!

Tok det lang tid? Ser slik ut...Var skikkelig blikkfang.[:D]

Skal stå heklefasthet her asså *kremt* bare jeg som bomma litt! Mønsteret er kjøpt på Ravelry.com [;)]

Skjellene er V'er med doble staver og kjm (tror jeg, hdc og ch på engelsk hvertfall, ikke vant med norske mønster jeg)

tusen takk for snille ord![:D]

selger den så godt som uten profitt da, siden jeg kun er interessert i å få i nytt garn så jeg kan hekle en som faktisk passer [8D] ammetåka har vært som en betongblanding denne gangen...[:D]

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

Skal stå heklefasthet her asså *kremt* bare jeg som bomma litt! Mønsteret er kjøpt på Ravelry.com [;)]

Skjellene er V'er med doble staver og kjm (tror jeg, hdc og ch på engelsk hvertfall, ikke vant med norske mønster jeg)

tusen takk for snille ord![:D]

Hadde lett kjøpt den, men jeg er ingen liten dame, og heller ikke en fjortis[8D]

åååååå[:)] den var utrolig fin!!!!!!!!!!

tusen takk [:D]

Så stilig, men hadde vært lettere å sett om den hadde vært på noen[;)] Ta bilde med den på, så sladder du bare deg selv[;)]

den var stilig=))
men ka passer sånne hetter til?
var det et teit spm kansje? hehe[:D]

Den var kjempe fin! [:)][:)]

ORIGINAL: My Angels

Så spesi å hekle de der skjellene. Men fikk det til til slutt ved hjelp fra deg og hun dama som har laget oppskriften! [:D]

Er redd for at den plutselig skal være for liten, om jeg prøver den etter 1-2 runder med skjell og den går over hodet, passer den da? Skal den kanskje være litt løs? [:)]

lag den superenkel å hive over hodet, jeg lot den være litt løs bare å da endte den opp med å være for liten rett og slett. den skal henge litt ned på brystkassen.
bra du fikk det til, her har influensaen plutselig kastet seg på meg så jeg ligger i godstolen å fryser...

ORIGINAL: Cizza03

den var stilig=))

passer til alle jakker nesten de der, men er vel finest på ei enkel jakke da

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

ORIGINAL: Cizza03

den var stilig=))

passer til alle jakker nesten de der, men er vel finest på ei enkel jakke da

oki, ja ser den ja...
heldig dere som kan bruke engelske oppskrifter...er ikke så god jeg nei...he he he[:D]

Back
Topp