heklet bekkis egg nesten ;)

blinkeblinke

Betatt av forumet
er totalt elendig på å følge oppskrifter. skjønner det ikke at jeg ikke klarer det [;)][8|] men bra blir det nå!
Tuusen takk bekki for mange flotte oppskrifter!

blir kjempe glad for kommentarer i bloggen min[:D]

Nydelige [:D]

vessego[:)][:)] SØTE  egg[:)]

Veldig fine egg.. [:)] Var innom bloggen din og leser tahiland-innlegget ditt med leeengsel.. [8D][;)] HVordan var det å reise på en så lang flytur med lillegutt? [:)] Jeg/vi har hatt planer om Thailand, men etter at vi "ble kjent" med vår lille snuppe ser vi at hun muligens er for kreativ og for utålmodig til en sånn tur... Vi har dristet oss til en tur til Bulgaria i år også, det gikk fint i fjor.. Men var nettopp på en KORT flytur til en annen by, og det gikk ikke fint.... så... vi får nå se [8D] drømmer om Thailand..  (sorry, var ikke meningen å kuppe tråden din, ble bare så bergtatt av de fine bildene/innleggene i bloggen din)

ORIGINAL: SleepingBeauty

Veldig fine egg.. [:)] Var innom bloggen din og leser tahiland-innlegget ditt med leeengsel.. [8D][;)] HVordan var det å reise på en så lang flytur med lillegutt? [:)] Jeg/vi har hatt planer om Thailand, men etter at vi "ble kjent" med vår lille snuppe ser vi at hun muligens er for kreativ og for utålmodig til en sånn tur... Vi har dristet oss til en tur til Bulgaria i år også, det gikk fint i fjor.. Men var nettopp på en KORT flytur til en annen by, og det gikk ikke fint.... så... vi får nå se [8D] drømmer om Thailand..  (sorry, var ikke meningen å kuppe tråden din, ble bare så bergtatt av de fine bildene/innleggene i bloggen din)

Hehe [:D] det gjør da vell ikke noe med kupping av tråd![:)]
å reise til thailand med liten går kjempe flott, på turen til reiste vi på natten, lille er ca 80cm lang så han fikk akkurat plass i en sånn seng som kunne henge på veggen eller ligge på gulvet. han sovnet da vi lettet fra helsinki, å våknet 40 minutter før vi annkom bangkok, å da tokk vi taxi i tre timer til!
turen hjem reiste vi tidlig på morgenen, men det gikk kjempe fint det å, han sov fomidagsluren sin i den sengen å på fanget mitt, når han var våken satt hoppet han litt i setet, gikk litt i gangene å lekte med andre unger. flyvertinnene er kjempe koselige å kommer med leker ol. å lar barna gå mellom setene...
var flere med barn i alderen 6mnd til 2 år som satt rundt oss å det så ut til at alt gikk bra der å [:)]

må bare legge til at vi har en liten villbajas[8D] høyt å lavt på en å samme gang![;)]

Kanskje vi får vurdere det igjen da.. ? [:D][:)] Takk for svar!

ORIGINAL: SleepingBeauty

Kanskje vi får vurdere det igjen da.. ? [:D][:)] Takk for svar!

det burde dere! [:D]
lille hadde det fantastisk i thailand! vandret rundt i bleien hele tiden, badet å koset seg i varmen.

ORIGINAL: Jeanies lille verden

Nydelige [:D]

SIGN

Back
Topp