Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal bytte farge? Hihi Nå har jeg heklet ferdig andre rad. Skal jeg bytte farge da? Hvordan gjør man det da?:psøteste skrev:
Dollface skrev:
Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal bytte farge? Hihi Nå har jeg heklet ferdig andre rad. Skal jeg bytte farge da? Hvordan gjør man det da?:psøteste skrev:
når du skal begynne på raden etter, så tar du bare en ny farge over fingern istedenfor :)
Du ser på mønsteret og på bildene når du skal bytte farge.. det er hver gang du snur :)
søteste skrev:
Dollface skrev:
når du skal begynne på raden etter, så tar du bare en ny farge over fingern istedenfor :)
Du ser på mønsteret og på bildene når du skal bytte farge.. det er hver gang du snur :)
Takk! Da prøver jeg igjen:) jeg kommer til å komme med mange dumme spørsmål altså:) Dine farger er bo helt nydelig forresten:)
Dollface skrev:
Synes det ble knall fint jeg! Farger er fantastisk på barn:) Enda ett dumt spørsmål:) Jeg skal klippe trådene når jeg bytter farge ikkesant??:)søteste skrev:
Da klipper jeg trådene:) Så ikke svaret ditt jeg smash, men jeg har lest flere ganger at du hekler inn trådene. Jeg får ikke dette til jeg. Ender alltid opp med å sy de inn:p Skjønner jeg trenger seriøs kursing:)søteste skrev:
smash skrev:
Da klipper jeg trådene:) Så ikke svaret ditt jeg smash, men jeg har lest flere ganger at du hekler inn trådene. Jeg får ikke dette til jeg. Ender alltid opp med å sy de inn:p Skjønner jeg trenger seriøs kursing:)søteste skrev:
Det er veldig lett:) Jeg kan sikkert lage en innmedteskje bildetråd om hvordan man gjør det om du er intr.
Så slipper man alt det ekstra arbeidet med sying og festing.
søteste skrev:
smash skrev:
Det er veldig lett:) Jeg kan sikkert lage en innmedteskje bildetråd om hvordan man gjør det om du er intr.
Så slipper man alt det ekstra arbeidet med sying og festing.
Ja, her må det meste inn med t-skje. Så det setter jeg stor pris på:)hihi