heklere: hva slags garntyper liker du best å hekle med?

OH RLY?

Forumet er livet
lurer jeg på[;)] navn og sånt[:D]

er jo alt etter hva man hekler å da, jeg hekler både figurer og tykke sokke/tøfler/luer så varierer litt, men alpakkagarn (mitu 50% alpakka og 50% ull) er jo fabolous da! mykt og godt resultat pluss oppfører seg fra mens man hekler og[8D]

hmm liker egentlig å hekle med alt fra tøytråder til innpakkingsbånd,men det jeg hekler med mest er bomullsport,babybomull og babyull fra sparkjøp,og så hekler jeg en del med forskjellige drops-garn,som eskimo som jeg bare elsker av hele mitt hjertet for det er så utrolig godt å varmt,og så klør det ikke[:D]

Er veldig glad i drops sin bomull-lin til korger[:)]

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

hmm liker egentlig å hekle med alt fra tøytråder til innpakkingsbånd,men det jeg hekler med mest er bomullsport,babybomull og babyull fra sparkjøp,og så hekler jeg en del med forskjellige drops-garn,som eskimo som jeg bare elsker av hele mitt hjertet for det er så utrolig godt å varmt,og så klør det ikke[:D]

drops garn, får man det kun på nettet eller? har jo ikke anelse på garn å sånt jeg vettu for jeg er så fersk[:D] har to lokale sy/garnbutikker med masse digg i da men kan ikke huske å ha sett noe sånt

edit:
fant på nett med forhandlere osv!

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

drops garn, får man det kun på nettet eller? har jo ikke anelse på garn å sånt jeg vettu for jeg er så fersk[:D] har to lokale sy/garnbutikker med masse digg i da men kan ikke huske å ha sett noe sånt

edit:

har de der du bor da?[:)]
Jeg bestilte fra drops før jeg fant ut at de hadde en butikk her som solgte det,men fy fader det tok jo flere uker før jeg fikk garnet[:'(] Nå er det bare en svipptur til byen og så går jeg amok i garnbutikken,og sparkjøp ligger 2000 m unna meg,så der er jeg annenhver dag hehe[:D]

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

edit:

har de der du bor da?[:)]
Jeg bestilte fra drops før jeg fant ut at de hadde en butikk her som solgte det,men fy fader det tok jo flere uker før jeg fikk garnet[:'(] Nå er det bare en svipptur til byen og så går jeg amok i garnbutikken,og sparkjøp ligger 2000 m unna meg,så der er jeg annenhver dag hehe[:D]
åh er så langt til noen av butikken herfra så blir ikke noe svipptur nei, spar kjøp er vel 45min unna med bil og nærmeste butikk er vel ca 25min med bil[&:] må planlegge skjønner jeg når jeg skal kjøpe noe spesifikt da. må innom alle de butikkene på lista å se tror jeg[:D] stor forskjell på størrelsen på butikkene og innholdet.
skal prøve å bruke opp mye av det garnet jeg har nå de neste ukene (omg må hekle som en helt) så skal jeg kjøpe inn av ting som blir anbefalt etterpå å sette igang!

Jeg har brukt eskimo og paris mest, begge fra Drops. [:)]

spørs hva som skal hekles [8D]
til armigurumi liker jeg best bomull sport, og ellers går jo egentlig hva som helst.
men er også veldig gla i alpakka.
har nå heklet poncho i sandnes fritidsgarn,det var helt greit.
holder på med en i freestyle,den var og veldig grei[;)]

Back
Topp