heklere!! hjelp!

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014

lue heklet med staver,og fastmasker,men jeg synes ikke det blir noe fint ved hver omgangsslutt?? sånne hull for hver gang jeg starter på en ny omgang med staver? og så blir det en sånn spiss???? hva gjør jeg feil??? har rekt opp 3 ganger nå.

Er det ikke noe med at du ikke kan begynne en omgang med hst? At man heller lager f.eks 3 lm i begynnelsen av en omgang.. men vet ikke!

ORIGINAL: [Malin]

Er det ikke noe med at du ikke kan begynne en omgang med hst? At man heller lager f.eks 3 lm i begynnelsen av en omgang.. men vet ikke!

beg hver omg med staver med 3 luftmasker.... hva er hst?

Jeg starter alltid ny rad med luftmasker, f.eks tre stk...

hehe, e leste feil..
Leste hyklere..[:-]

E e ikke hekler, kan ingenting om det så e hjelpe heller t me en dytt[:)]

hst = halvstaver.. trodde det var det du brukte, men ser nå at det er staver.. [:)]

ORIGINAL: Citerza

ORIGINAL: Luthien05

Jeg starter alltid ny rad med luftmasker, f.eks tre stk...

Jeg og[:D]

har gjort det!!

ingen som hvet hvorfor det blir hull,og spisst?? jeg tror hullene kommer av de 3 lm

yyyytt

ORIGINAL: Ripley

Når jeg hekler staver på luer (eller andre ting med samme framgangsmåte), pleier jeg å feste med en kjm (kjedemaske), 2 kjm til (uten å hente tråden gjennom forrige rad), og etter det pleier jeg å fortsette med st.

Får ingen hull, og funker fjell her i hvertfall

takk!! prøver det!!! rekker opp for 3 gang nå.... men skjønte ikke helt det med 2 til uten å hente tråden,nybegynner jeg jah.....

dytt!!

Back
Topp