Hekleoppskrift babylue - anyone??

FruAH

Glad i forumet
Ja, har du en enkel hekleoppskrift på babylue og kanskje babytøy for en nybegynner??

Om du lager en magisk ring, så er det egentlig bare å hekle etter hode derfra.. 2 fm i hver maske, også øker du underveis[:D]

ORIGINAL: smash

Om du lager en magisk ring, så er det egentlig bare å hekle etter hode derfra.. 2 fm i hver maske, også øker du underveis[:D]

Hvordan i ¤#%%&/ lager du denne magiske ringen???

ORIGINAL: Diddij

Hvordan i ¤#%%&/ lager du denne magiske ringen???

Jeg gjør det på litt annen måte en på linken over her, men jeg legger opp 4 lm, også tar jeg hst inni ringen. Pleier å ta 7 hst når jeg skal lage lue.

Her:
http://www.garnstudio.com/lang/no/search.php?action=search&mc=0&c=&y=&tw=&a=&f=&w=&tot=&searchyg=0&yg=&page=12&from=308&sort=default

Du klikker inn på det norske flagget under bildet (den luen du vil hekle) så komme oppskriften på neste side. [;)]

Googlet faktisk magisk ring før jeg så svaret, og heklet 6 eller var det 7 halvstaver rundt ringen og 2 halvstaver i hver maske. Klarte nesten å tenke det ut på egen hånd da jo [:D] Sitter med en av luene til småen for å sammenligne underveis i fht økingen [:)]

Back
Topp