Hekledamer IGJEN *flau*

KathMor

Forumet er livet
Hva var hemligheten med å hekle lue? Sist ville den altså ikke "bøye seg" nedover - og ble bare en stor gryteklut... [>:] Var det noe triks jeg glemte? Noe jeg må huske på?

hmm.. slutte å øke..

gjorde det, men ble bare "bølgete" og ville ikke bli "pølse"... hmmmm.... prøve på´n igjen [8D]

samme gjorde eg i begynnelsen..fant ut at eg ikke telte med den masken eg økte..

ORIGINAL: |*storesøsterT*|

samme gjorde eg i begynnelsen..fant ut at eg ikke telte med den masken eg økte..

"ikke telte med den masken jeg økte".... hmmm.... prøver å skjønne helt hva du mener [8D]

Nå har snuppa her fått full pupp, så nå skal jeg prøve meg på´n igjen! [8D]

ORIGINAL: KathMor

"ikke telte med den masken jeg økte".... hmmm.... prøver å skjønne helt hva du mener [8D]

Nå har snuppa her fått full pupp, så nå skal jeg prøve meg på´n igjen! [8D]

hver gang eg skulle øke så telte eg ikke den masken..hvis man skal øke hver 2 maske f.eks..så teller man 1,2 også øker man i andre masken og den blir nr 3..og neste blir 4,5 og øker som blir nr 6..skjønte du det? e så dårlig å forklare..

spørs hvor mange m du begynner med det, men den baggyluen/enkle luen min skal du ha en omgang UTEN å øke innimellom de omgangene du øker[:)]

ORIGINAL: *HekkeliBekkeli*

spørs hvor mange m du begynner med det, men den baggyluen/enkle luen min skal du ha en omgang UTEN å øke innimellom de omgangene du øker[:)]

ang den baggy luen..heklet du den veldig løst? den eg heklet til Thea igår ble alt forliten..Passet til Nathalie faktisk hehe :P

Nå prøver jeg med på litt på egen feel - bare vil skjønner hvordan dewt blir lue formet [8D] MEN jeg ser jo i bloggen din [;)]
http://www.bekkisheklerier.com/2010/12/hello-kitty-lue-til-litt-strre-tasser.html#more

Lager krepsemasker , om det heter det - går under begge trådene og ikke ned i hullet på en måte.. Uansett så prøver jeg å følge økingen

ang den baggy luen..heklet du den veldig løst? den eg heklet til Thea igår ble alt forliten..Passet til Nathalie faktisk hehe :P

nei[8D] den er for stor til celine[8D] hvilket garn hadde du?

Ohhhh - har ikke kommet langt - men ser ut som noe som kan bue seg nå

[:D] hvilke lue hekler du?

[:D] hvilke lue hekler du?

Bare en lue i noe restegarn her - til Emma [:D] La ut en link litt oppe her - følger oppskriften til bloggen din sånn egentlig, bare gjør noen litt andre masker [:D]

http://www.bekkisheklerier.com/2010/12/hello-kitty-lue-til-litt-strre-tasser.html#more

Back
Topp