Hekle tøfler

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Jeg har heklet de såkalte babyboots til snuppa, de ble for små.. Hun er liten i foten i tillegg så skjønner det ikke... Brukte nål 4, dobbel babyull og hekler str 3 år! Men vertfall, nå lurer jeg på om det finnes noen andre fine tøfler jeg kan finne oppskrift på tiø de litt større jentene!? Forslag!?

jeg har en oppskrift i bloggen min :) legg gjerne ut bilde om du bruker oppskriften:) dem er raske og enkle og hekle.

ORIGINAL: Fever

jeg har en oppskrift i bloggen min :) legg gjerne ut bilde om du bruker oppskriften:) dem er raske og enkle og hekle.

heisann!!

de hekle voksen tøffleen var nydelige! men jeg finner ikke oppskriften på etsy,kan du hjelpe meg å lete litt?

jeg har noen superenkle i bloggen min..kosemosetøfler til barn..str 22 mener jeg de er, men litt toving, så blir de jo mindre[:D]

ORIGINAL: ohBaby!

ORIGINAL: Fever

heisann!!

de hekle voksen tøffleen var nydelige! men jeg finner ikke oppskriften på etsy,kan du hjelpe meg å lete litt?

http://www.etsy.com/search/handmade?q=knotsewcute

her er dem...:) Lager myyyye fint!

Jeg har kommet frem til at garnet som er brukt er ca 50 g /50m. jeg måtte bestille garn fra usa for å finne rette tykkelsen (skjønte ikke terminologien....)

Takk for svar og inspirasjon.. [:)] googlet også litt og fant disse

http://crochet-mania.blogspot.com/2009/08/crochet-baby-mary-jane-slippers.html

Syns også di, i likhet med deres, var skjønne.. Noen som har heklet noe lignende og som vet hvor man Jan finne en norsk oppskrift?

Hvem er det!? [:)] *googler*

Læidi bla bla sine er de jeg ser etter ja... Men de var bare i str 0-3 mnd... Er på jakt etter større str [:)]

ORIGINAL: SleepingBeauty

Læidi bla bla sine er de jeg ser etter ja... Men de var bare i str 0-3 mnd... Er på jakt etter større str [:)]

ja vet de er små, men hun kan sikkert hjelpe til med større str,hvis du spør fint[:D]

Back
Topp