Hekle/strikkealong

mamihe

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
Tema for mars er: Hjerter

Legg inn bilde av dine heklerier/strikkerier i denne tråden. Fristen er 31. mars [:)]

Lykke til! [;)]

Regler:
* Påbegynte prosjekter er ikke lov.
* Man står helt fritt til hvor stort/lite prosjekt man vil lage.
* Oppskrifter er lov.
* Del gjerne oppskrift med oss andre, men kun for inspirasjon.
* Det er ikke lov til å kopiere prosjekter som blir delt her.

Kom gjerne med innspill til flere regler [:)]

Hvordan er reglene? Kan jeg lage noe etter oppskrift eller må jeg finne opp/på noe selv?

Trenger litt meninger fra dere andre [:)]

Jeg vil si det er lov å bruke oppskrifter. Jeg er ikke flink til å lage ut fra hodet [&:]

Alle som vet av oppskrifter kan jo kanskje legge linker ut hit til inspirasjon? så velger man hva man vil? [8|] I de tilfellene man vil dele ja seff [8D]

Tror jeg skal hive meg på denne [:)]

Jeg synes det er mer spennende om man finner oppskrift selv da, så slipper vi å få 5 "like" bidrag.

ORIGINAL: Babelle

Tror jeg skal hive meg på denne [:)]

Jeg synes det er mer spennende om man finner oppskrift selv da, så slipper vi å få 5 "like" bidrag.

Ja det er forsåvidt sant... [8|]

et lite tips...for å være sikker på at man ikke er uheldig og "kopierer andre- kan vi ikke vente til f.eks. 20-30 mars med å legge ut? iallefall i slutten av mnd.

Men hvor legger man ut det ferdige resultatet?

Her i denne tråden?

Man kan legge ut når man vil [:)] Er man redd for å bli kopiert, kan man vente til "siste liten" [:)]

Resultatene legges ut i denne tråden [:)]

Her er mitt bidrag til utfordringen. En gammel kleshenger med nytt trekk og ett hjerte sydd på [:D]

Inspirasjonen min til dette prosjektet er fra bloggen til lille hottentott

Her kommer mitt bidrag nr 1.
Jeg håper på å få ferdig luen også før fristen går ut :-D

Så ikke denne før nå [&o]
Følger med for neste måned! [;)]

oi, ja her må jeg gjøre en innsats for å rekke det!!!! har et par selbu, et par selbu barn, å så denne + en gul utfordring.....jaiks!

Mitt bidrag [:)] Kjærestevotter

Menne, åssen funker dette da? [8D] Sånn legg inn bilde, så stemmer vi, og så finner vinneren på nytt tema? Eller? [:D]

Back
Topp